Jom Follow

Ahad, 9 Oktober 2011

Ahad Cuti!!!!!!!!!!

Sahabat Blog.
Sahabat Biz.

hi!hi!hi!
ha!ha!ha!
he!he!he!
Ahad. Cuti.
Rehat bersama anak.
Santai2 dengan anak.
Ronda2 bersama anak.
Kosongkan agenda.
Freekan diri.
Bebaskan aktiviti biz.
Bebaskan aktiviti diri sendiri.
Bebaskan diri dari hobi. 
Layan anak. 
Layan hobi anak.
Main apa yang anak suka.
hi!hi!hi!
Kalau boleh apa yang anak2 suka, biarlah aku suka sekali.
Baru happy.
Baru senang hati. Baru gumbira. Baru x stress.

Jam 10 pagi.
Dah gi IOI. 
Nak main bowling. 
Semalam x puas.
Semalam x ok. 
Semalam x good.
Anak2 masih nak main lagi.
Aku ikut saja.
Tambahan minat/suka aku juga.
Bukan pandai sangat. 
Bukan reti sangat pun.
Banyak masuk longkang.
hi!hi!hi!

Sampai2 je.
Ada pulak pertandingan. 
x leh main lagi.
Kena tunggu dulu.
Malas nak tunggu. 
Gi cari buku dulu.
Baby nak buku. 
Semalam dah habis baca.
Nak tengok cite, GSC belum buka. 
Jam 11 pagi baru buka. 
Libas pulak jam 1.20 petang baru mula.
Nak tunggu. 2 jam lagi. 
So kami gi semula ke gelanggang bowling.
Nasib baik ada lorong kosong. Syukur.
Dapatlah kami bermain. 2 game.
Kira ok la tu.
Guna 2 lorong. 
Satu untuk baby, satu lagi untuk aku dan Aiman.

Habis main. 
Nak balik awal lagi.
Tak tahu nak buat apa. 
Paling kuat tidur.
hi!hi!hi! 
Anak pun x nak balik lagi.
Jadi gi tengok 'Libas'.
Makan dulu.
A&W. 
Senang dekat dengan GSC. 
Jauhkan terlepas pulak.

'Libas'. Pelakon Rosham Nor. Boleh tahan juga. Tapi aku tertidur. x berapa buleh gi. Citenya tak menyentuh hati. Tak teringin nak tengok lagi. Cite slow je. Lambat nak habis. X byk motivasi yg dapat. Sepatutnya lebih fokus pada kegigihan pada mencari group takraw. Boleh tarik minat remaja2 kembali ke takraw. Ini lepas tengok, tak rasa pun nak main. Malah nak tengok takraw pun malas.

Makan dulu. Kelak lapar nanti.
Cdm Kartini.
Gi kelas.
WAB.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable