Jom Follow

Ahad, 23 Oktober 2011

Aku Layak Berjaya;BOOOOOOOOOOOm.




Koleksi baru.
Masih panas.
Baru buka plastik pembalut.
Jam 11 lebih baru beli.
Beli kat Popular IOI.
Kenapa selalu beli buku kat IOI.
dapat diskaun kalau ada kad member.
kat MPH asyik dok kumpul poin je.
lambat dapat ganjarannya.

Mulanya aku memang malas nak masuk kedai buku hari ini.
takut sangkut, takut terbeli, takut tak tahan, takut beli buku.
masih ada yang belum khatam lagi.
dah tengok buku, tak boleh blah gitu saja.
mesti beli juga, meskipun satu buah buku.

Anak aku yang ajak aku.
lepas main bowling, ajak aku beli buku.
dah habis baca buku, jadi kena bali hari ini.
aku pun kena masuk skali.
bila dah masuk, tak boleh jadi.
takkan nak tengok saja.
lihat2lah apa yang patut.
terlihat pulak buku ini.
tajuknya boleh tahan.
tajuknya menarik.
motivasi..
bangkitkan semangat...

jarang2 ada buku motivasi berbahasa melayu.
kalau ada, yang ringkas2.
belum terbakar dah habis. kupasan pun pendek.
ini buku lain aku tengok.
sekali imbas, isinya lebih panjang dan menarik.
dah tengok 1,2 muka surat..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable