Jom Follow

Selasa, 8 Februari 2011

Tetap Lawan....

Salam.

Selasa.
8/2/11
hari ke 39

pertarungan hebat. siapa akan menang. tidur ke atau keluar, kayuh basikal. terbungkam atau putar-putar taman. penyakit ke atau sihat. mana kamu nak pilih. senang sekarang atau sihat kemudian. santai sekarang atau santai kemudian. susah. susah. hari-hari peperangan. hari-hari perlukan kemenangan. mengantuk. lawan. jangan tak lawan.

aku mesti buat sekarang. makin lewat keluar. kemungkinan tak jadi. 60 minit je. lawan tetap lawan.nafsu memang suka pada relak. 

sebelum terlupa.
malam ini kelas di Usj Taipan.
hadirkan diri anda bersama kenkawan.
pengisian; bagaimana buat duit. bagaimana jana pendapatan.
siapa patut hadir;
mereka yang positif.
mereka yang nak berubah kehidupannya.
mereka yang tak cukup-cukup duit.
mereka yang ada impian tapi sukar nak capai.
mereka yang pentingkan pendidikan anak-anak.
masa; 8.45pm.
mesti cepat. kalau tak penuh.
aku mesti hadir. aku mesti bawa prospek. 
aku hebat. aku boleh. aku pasti berjaya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger