Jom Follow

Isnin, 14 Februari 2011

Kawan4;


aku nak kongsi cite. mungkin anda pun alami cite yang sama. malu dan takut punya pasal. kawan meniaga dengan orang lain. dah jumpa, segan nak cite apa yang aku buat. jumpa dia nak, ajak meniaga. jumpa dia, nak ajak jual barang. jumpa di,a nak cite pasal keindahannya buat mlm. jumpa dia, nak kongsi warna-warninya kehidupan setelah menyelami dunia mlm. 3,4, 5 kawan juga yang masuk kawanan orang lain. padahal kawan rapat. ada yang dah jadi cdm pun. hingga selalu cakap aku nak kaya sorang, tak kongsi dengan mereka.buat dah lama baru jumpa mereka. ada yang aktif dengan syarikat lain. mesti berubah. wajib berubah tahun ini. tahun ni, tahun kongsi dengan kawan-kawan. biar mereka tahu secara jelas apa yang aku sedang buat. biar mereka tahu, hasil yang lumayan aku sedang kutip. kena tanamkan rasa bertanggung jawab menjayakan kawan-kawan. rasa bersalah kalau tak ajak mereka. bukannya bersalah bila ajak mereka.

jumpa dan jumpa. sekadar jumpa. padahal mula sikit je. kalau mereka tak nak, kita tetap kawan. bukannya nak putus kawan pulak, pasal meniaga ini. meniaga mencari rezeki, bukan punca putus silaturahim. kalau tak nak cakap je tak nak. kalau jumpa lepas tu tak payah lagi cite pasal meniaga. minda terbuka sikit. 

hidup kena teruskan. keputusan dah dibuat. jadikan dunia mlm sebagai kerjaya pilihan. berkongsi pe;uang dengan orang ramai, terutamanya kawan-kawan. dah 10 tahun baru berapa orang yang dah dikongsikan.
kongsi dan kongsi. 

malam esok bonus night.
jangan lupa. datang. tengok mereka yang berani mulakan langkah menuju kejayaan. tak ada takut-takut. dapat ubah sejarah hidup..tengok dan bertemu dengan orang berjaya dan tak berhenti cipta kejayaan. tengok dan bertemu dengan bintang-bintang baru yang sinarnya semakin terserlah.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger