Jom Follow

Selasa, 1 Februari 2011

Lagi! Lagi!Lagi!!

salam

selasa
1/2/2011
hari ke 32

belum keluar lagi.belum pusing-pusing taman lagi. belum berbasikal. belum panaskan badan. bila nak buat? lepas ni kot.atau lepas solat dhuha dulu. pilihan ditangan sendiri.

semala ada kelas pengukuhan.sape-sape yang sm dan ssm. 'how to start'. nak berjaya je yang hadir. nak income besar je dapat atasi halangan. nak kaya je yang lepasi cabaran. cabaran cuti dan cabaran balik kampung.

cdm siti rozana yang bagi slot. mudah.senang dan teruja. mudah nak ikuti, langkah menuju ketahap seterusnya. senang paham dan tak berbelit-belit dan teruja dengan kejayaan yang telah dilakarkan.
buat mlm;
  1. part time tambah duit
  2. jadikan kerjaya
  3. capai matlamat melalui dunia mlm.
jam 10.20pm dah tamat. cepat dan banyak tips yang dapat semalam.



lepas kelas; kami ke bandar teknologi kajang. melantak char kue teow dan burger. sedap. berbaloi ke sana, walaupun jauh. aku tak pernah ke sini. tapi yang lain tu dah biasa.


ini lain pula. nasi arab kat cyberjaya. jumaat malam tu dah belasah sakan. semalam pun gi lagi. teringat-ingat kelembutan daging kambingnya. lepas tu rehat dan malamnya ke kelas.
anak balik terus ke sana. dia pulak tak berapa suka. lebih suka nasi mendy di aldiafah seri petaling.

ini yang aku tak tahannya.

kekenyangan.
itu cite pasal makan. meniaga tetap boom. kena tambah kerja lagi. kena tambah usaha lagi. kena kukuhkan lagi. kena meriah lagi.kena besarkan lagi. kena jayakan ramai lagi.  kena tambah orang baru lagi. kena tambah kaki baru lagi. kena lebar lagi. kena dalam lagi. tak boleh relak dan santai lagi. masa terlalu pantas bergerak. tak ada masa lagi. kena....kena...


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger