Jom Follow

Rabu, 2 Februari 2011

Bingkisan sebelum bertolak....


salam

rabu
2/2/2011
hari ke 33.


Selepas kelas di Usj Taipan semalam. Bincang-bincang pasal tips nak besarkan meniaga dan pengalaman berdemo biozone food purifier. orang tak nak dan orang nak, kita tak tahu. lepas berdemo, posotif dan ada nak meniaga. bila pasal modal, terkedu. adakalanya nak kutip dokumen tak jadi.

koleksi basikal. merah tulah yang aku, kayuh hari-hari, dah hampir sebulan kelilling taman. semakin serasi dan semakin jauh kayuhannya. terpikir juga, berapa lama boleh begini. kalau selamanya alangkah baiknya. sihat sepanjang masa. tak adalah penyakitnya.

ini David Teo cakap dan buat. Kita muslim, Allah dah cakap. Nabi pun bagitahu, kurang amalkan ini. tak berapa yakin dengan janji Allah. Salah satu punca rezeki adalah bersedeqah.

23A, hebat tu. senang ka dapat. santai-santai ke dapat. dah pasti kena usaha yang luar biasa, baru dapat hasil luar biasa. kaitkan dengan dunia mlm. nak bertahan dan kaya mesti kerja luar biasa hebat. tak boleh main-main. tak boleh suka buat, tak suka tak buat.

Saya pasti saving RM 1 juta. Dari Jan- Dis 2010. Inilah tekad dan nekad awal tahun lepas. tak capai dan diteruskan pada tahun 2011. perjalanan meniaga tahun ini, amat baik. ada harapan cerah capainya. yakin je. jangan tak yakin dengan keupayaan meniaga ini.


Nak balik kampung. Anak-anak kena makan dulu.nak senang. singgah kfc, semasa balik sekolah tadi. bertuahnya mereka. senangnya dapat makan begini. kfc petronas usj 20.

Peneman semasa di kampung. Menarik untuk dibaca dan dicontohi, kesederhanaanya. jom baca!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger