Jom Follow

Rabu, 2 Februari 2011

Masih Ada Kosong!!!!


salam.

rabu
2/2/2011
hari ke 33.

Dah sampai rumah. Keluar awal hantar anak ke sekolah. Sekolah kat Usj. Bergerak ke Kajang. Makan di kedai Makan Kak Su, Bukit Dugong. Jauhnya. tak apa, makan punya pasal, jauh pun ku sanggup pergi. meniaga jauh lagi, pun aku pergi. inikan pulak untuk sepinggang nasi berlauk. sedap dan capai standard.

CNY.
cuti. tak cuti. terpaksa kerja. meniaga. tutup kedai. semua ada. ada yang sibuk ambil peluang bercuti bersama anak-anak. ada yang balik kampung, cari kawan lama. tambah senarai nama. tak jumpa kawan, tanya orang tuannya. asalkan dapat no hp dah cukup baik. ada juga yang anjurkan reunion sekolah rendah, sekolah menengah dan universiti. buat, anjur dan lakukan. semuanya bakal ubah kehidupan anda.
 
Program Nur Wanita.
tempat; Kota Baru, Alor Setar.
tarikh; 3/2/2011
hari; khamis
masa; 9pagi-1tengahahari
siapa yang patut pergi; wanita yang berminat menjadi usahawan.
belajar ilmu kecantikan. 
nak luaskan jaringan perniagaan.
tambah pendapatan.
percuma sahaja. tak payah bayar pun. kat dunia sekarang ni mana ada percuma, tapi kami Akademi Taipan bagi percuma. hadirkan diri dan dengar betul-betul. guna ilmu yang diperolehi untuk tambah pendapatan keluarga.
masih ada kekosongan.
 
ramai yang dah buktikan. hadiri kelas-kelas percuma anjuran akademi taipan, bisa ubah kehidupan menjadi lebih baik lagi. pendapatan bertambah. yang buat la. yang amal apa yang telah diajarkan. belajar dan buat dan berhenti, memang tak berubah apa-apa. belajar, buat, buat dan terus buat.

Ron-97 naik lagi. kena tambah yang masuk 2 x ganda kerja dari sekarang. baru boleh tampung semua kos-kos yang naik setelah berlaku kenaikan harga minyak dan harga barang. usaha lebih. sedeqah pun kena lebih. baru rezeki bertambah. itu janji Allah.

NDS
tempat; Safira Club.
tarikh; 12/2/2011
hari; sabtu
masa; 9 am- 5 pm.
bayaran; RM 50.00 sahaja.
motivator yang akan bersama; penceramah terhebat akademi taipan.
siapa yang patut hadir; dahagakan ilmu kekayaan. orang positif dan nak berubah hidup. guru-guru yang dah boring mengajar. sesiapa yang ingin tambah pendapatan.
masih ada kekosongan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger