Jom Follow

Isnin, 21 Februari 2011

Malaysia Business


40 orang terkaya di bumi ku Malaysia.
27 daripadanya adalah billionaires. Iaitu punyai harta RM1000 juta.
Paling sikit hartanya; 586.55 juta.

ada ke orang macam aku?
berbangsa Melayu?
Beragama Islam?

mereka boleh. kenapa aku tak berusaha, agar jadi boleh juga. Untuk dapatkan kemewahan dan kebebasan masa, aku perlu berjuang dan bukan sekadar jadi penonton.
aku sedar. nak capai kejayaan luar biasa bukanlah perkara mudah. Ia memerlukan usaha yang luar biasa dan orang lain tak ingin melakukannya.
aku mesti berusaha untuk mencapai impian dan kejayaan dan bukan sekadar mengimpikan tanpa usaha.


Jangan peduli dengan orang tak nak. terus buat. destinasi dah jelas. Apalah sangat dengan orang tak nak. meniaga mlm adalah satu kerjaya dan bukan sekadar jual BZ je.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger