Jom Follow

Selasa, 22 Februari 2011

Selasa2

Makan Malam Hai-o di Jakarta; 2011

Salam Perjuangan.
Salam Kemenangan.
Salam Jutawan..

Bertemu lagi hari ini.
Selasa.
22/2/11.
Hari ke 53 tahun 2011.
 
Cepat masa berjalan. Dah nak closing lagi. Rasanya baru minggu lepas dapat bonus. kadang-kadang tak sempat nak meniaga. tak sempat nak buat appt. tak sempat proses dokumen. cepat. cepat. cepat. nak berjaya mesti kerja luar biasa cepat tetapi tersusun cantik. 

Apa target minggu ini. Berapa lagi mahu tambah pakej. Berapa PV mahu tambah. Berapa orang mahu closing. Berapa orang mesti jumpa. Mesti dah ada. Mesti dah tahu. Baru meniaga boleh jalan dengan cepat. Tak terkial-kial, tak tahu kemana nak gi. bukan setakat orang masuk kita kena tambah, pengguna prosuk pun kena tambah. lagi cepat kita sampai ke puncak. Kat rumah kita pun mesti guna produk hai-o juga. cakap produk berkualiti, tapi masih setia dengan produk lain. mana jadi macam tu.
Isi borang dulu.
berapa orang join bulan ni. ingat dalam masa 72 jam, kita mesti duduk bersama rakan niaga baru. sama-sama lakarkan impian. mesti cepat. jangan lewat dari itu. sejuk susah nak mula. tu yang ramai bertangguh mula. sebab kita lambat lakarkan impian rakan kongsi baru. impian lagi. mesti buat. mesti lakarkan impian. 
MP dibentangkan setiap kali lepas kelas BOP.
 
impian? apa yang mahu dicapai menerusi meniaga ini. kalau boleh rakan niaga baru, mesti punyai kad impian yang boleh dilihat setiap hari. bawa ke mana-mana. setiap kali nak jumpa prospek, renung dulu kad impian tersebut. dengan sendirinya kita termotivasi. kad ini jadi sumber inspirasi dan menjadikan kita lebih ghairah lagi. bukan setakat lakarkan impian. bagaimana nak capai impian pun mesti dibincangkan. beri keyakinan dengan mlm ini, mereka mampu capai segala impian yang mahu dicapai. kemewahan dan kekayaan serta kebebasan masa dan kewangan.
Call buat appt.

perkara ke2.
senarai nama perlu ada.sekurang-kurangnya 120 orang. nak buat dah selalu ajar dalam kelas-kelas Akademi Taipan 181/ Akademi Kejayaan.
kat hp, beratus kawan kita ada.

perkara ke3.
rakan niaga baru, diajar bagaimana menjemput, datang kelas atau bagaimana nak buat appt. upline mesti ajar dengan cara paling mudah. kalau boleh upline buat skrip bagi rakan niaga kita tu.

perkara ke 4.

setelah jemput. kita jumpa dengan prospek dan bentangkan MP. masa tu rakan kongsi mesti belajar, mesti perhatikan, mesti tumpu sepenuh perhatian pada pembentangan MP oleh upline.

perkara ke 5.

follow up.

cepat. cepat. cepat. sabtu ini ada majlis diamond night. cepat. sebelum habis tiket. dapat inspirasi/motivasi pada majlis ini. usahawan seluruh negara akan berkumpul.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger