Jom Follow

Rabu, 23 Februari 2011

Impian???

3 persoalan;
Apa yang aku nak buat?
Apa yang aku mahu jadi?
Apa yang aku mahu miliki?

Kalau aku, miliki duit.
Aku nak buat...
Aku nak miliki...
Aku nak jadi...

Kalau duit tak jadi masalah bagi aku.
Aku nak buat...
Aku nak miliki..
Aku nak jadi...

Impian anda dalam bidang di bawah.
Keluarga.
Kesihatan
Kemasyarakatan.
Kewangan.
Pendidikan.

Oleh kerana, blog ni pasal meniaga. impian kewangan adalah diutamakan.
Berapa income yang dimahukan?
Rumah bagaimana yang mahu didiami?
Mana tempat mahu pergi/melawat?
Apa sumbangan kepada masyarakat?
Apa yang mahu diberikan pada orang tua?
Tadika, Sekolah, Universiti mana, kita mahu mereka belajar?
Aku akan buat apa yang aku suka buat....

MLM?
bila nak dapat pangkat tertinggi.
bila nak dapat income 5,6 angka sebulan.
berapa ramai orang mahu dijayakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger