Jom Follow

Isnin, 13 Mei 2013

Road Show BVSM.

Assalamu'alaikum. 
Salam 1Malaysia.

Saja aku nak share dengan anda semua. Jadual road show Bio Velocity Sleep Mate. Road show ini untuk bulan ini. Bulan 5. Bulan Mei. Bulan May.

Ambil note. Bila team bio velocity sampai ke tempat anda. Jangan kasi terlepas pula. Jangan tak ingat pula. Rugi yang amat kalau tak ikuti road show ini. Lihat kehebatan bvsm dan potensi income yang boleh dijana melalui bisnis bvsm ini.

Dah berehat 1 bulan. Kini muncul lagi. Stokis Putra Heights dah lepas. Masih ada lagi 6 tempat lagi yang bakal menyusul.

Jumaat ini, Kuantan. Jom rakyat Malaysia yang mampu sampai Branch Kuantan malam sabtu ini. Jangan ketinggalan. Jangan kasi lepas. Jangan lupa.

Lepas Kuantan. Kota Bahru pula. Aku dengar, FF1 akan turun. Bukan sekadar memeriahkan acara tersebut. Tapi bawa rombongan mereka. Senyap-senyap, FF1 telah mendarat di Kelantan. Sikit-sikit FF1 menawan hati orang Kelantan. bvsm semakin kerap disebut di Bumi Kelantan.

Itu FF1. IBC juga akan turun. Turun untuk ligan. Turun untuk tawan. Turun untuk gempak. Turun untuk gempur. Turun untuk hidupkan kembali rakan-rakan niaga yang masih bernyawa. Kasi oksigen lagi. 

Warga ATM. Ada nak turun ke? Tak ada? Kenapa? Dah tak ada group sana? Rugi. Ada kawan. Ada member. Ada school mate. Jom turun. Jemput mereka hadirkan diri ke Hotel Rhaudah. Freekan masa untuk 2,3 jam untuk meneliti tawaran dari Hai-O.
FF1 penuh dengan bvsm. tapi dengar-dengar dah ada pemiliknya. dah lama menunggu. kena hantar secepat kilat tu.

Aku turun ke? Tak pasti lagi tu. Tengok keadaan. Tengok jadual. Dah penuh @ masih kosong. Rasa-rasa nak turun. hihihi. Sabtu tu ada bekwoh. Bekwoh sempena  PAS menang di DUN Chetok.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger