Jom Follow

Jumaat, 3 Mei 2013

BVSM Melanda F & F.

Selamat malam. Aku tahu, ramai yang tersenyum lebar. Aku tahu, ramai yang lega sakan. bvsm yang ditunggu-tunggu telah tiba. Ramai yang lega, tak perlu susah-suah nak menjawab. Bila bvsm aku nak sampai?
Isi sekat mana boleh isi. Aku rasa, ini belum cukup lagi. Belum sepenuhnya akan dapat. Tapi dah kira ok.
Suka sakan. stok bvsm dah tiba. gear laju dah masuk ni...
Kalaulah tak sangkut bvsm ari tu. dah cdm aku!!
Alahai Ustaz. Gembira sakan. bvsm dah ada. dah ramai yang tunggu tu. cepat-cepat gi hantar.

Ini je sampai cdm! Tapi dari tak ada langsung. Ini dah bersyukur.

Mei 2013. Bulan baru. Bulan penuh purnama. Langit cerah. Tanpa awan. Tanpa mendung. Rancak terus. Rancak tanpa henti. Rancak sampai hujung bulan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger