Jom Follow

Ahad, 3 Mac 2013

BVSM: 2 Lokasi: 2 Tujuan.

Wow! Hari Ahad. Hari libur. Kami tak cuti hari ini. Kami memilih untuk kerja. Kami pilih untuk action. Kami pilih untuk ke Kuantan, demi bvsm yang menakjubkan ramai orang. Kami ke Kuantan untuk kongsi kebaikan bvsm. Kami ke Kuantan kerana kongsi bvsm sekali dengan jana income dengannya. bvsm produk 6 bintang. Salah besar kalau tak sungguh-sungguh kongsi.

Bukan kami tak rehat. Semalam baru rehat sakan. Jadi hari ini, hari kerja bagi kami yang buat biz MLM. Kami bawa sekali Baby. Nak sangat ikut hari ini. Biasanya tak nak ikut. Kami juga suka kalau Baby ikut. Dapat sembang-sembang dengan Baby. 

Dua destinasi. Dua lokasi. Dua orang berbeza. Dua kaki berbeza. Satu kongsi jana income. Satu kongsi kenaikan bvsm, Satu rumah. Satu hospital.
Dino dengan cerita Cdm Kartini.
WOO! bvsm melanda Kuantan.
Satu jam 10 am. Jumpa di rumah prospek. Taman Inderapura!!Rakan niaga yang bawa. Rakan niaga dah jumpa sebelum ini. Rakan niaga dah kongsi kebaikan bvsm dan jana income dengan bvsm. Kami datang sekadar nak tambah yakin je. Tak cakap banyak pun. Tak lama pun. Prospek dah setuju. Kami datang, lagi cepat urus dananya. Lagi yakin pada Ina dan Duke Fendy.
Hospital Tengku Ampuan Afzan, Kuantan.
Wow! Dah dapat bvsm. Tidur jenero molek tu.
 Satu jam 12.55 pm. Lokasinya Hospital Tengku Ampuan Afzan Kuantan. Wad bersalin, Wad 1B, Melur. Ziarah biras. Bersalin malam tadi. Bersalin tak cukup bulan. Baru 7 bulan. Ibunya sihat. Cuma babynya, NICU...Hantar bvsm & ziarah. Nak tengok baby, tak boleh masuk. Hanya Ibu @ Ayah sahaja. Rayu pun tak boleh. Datang dari KL, pun tak benarkan masuk. Satu lagi kanak-kanak bawah 12 tahun tak boleh masuk melawat wad. Baby kena tunggu kat luar je.huhuhuh.
Pemandangan dari tingkat 6. Sungai Pahang mengalir.
Pemandangan dari tingkat 6.
Cepat je hari ini. Hasrat nak jumpa kawan lama. Tak jadi. Balik kampung. Petang baru ada. Jadi kena tukar hari lain. Dah ada kaki di Kuantan, keraplah kami turun. Kawan tu, dah lama tak jumpa. Lepas belajar terus tak jumpa. Lokasi bertugas terpisah jauh dan tak tahu pun kat mana. Akhir-akhir ini baru dapat tahu. Menetap di Kuantan. 

Bagi aku Duke Fendy & Ina. Mereka berjiwa kental. Ada matlamat jelas. Rajin dan tekun. Buat tanpa tunggu upline turun. Kreatif memasuki pasaran. Sikit-sikit telah jadi. In shaa Allah akan menjadi-jadi lagi lepas ini. Selalu naik KL ambil semangat & ilmu. Selalu naik KL, jumpa dengan uplinenya Cdm Hanim & Cdm Shahril. Bagi mereka, nak hidup senang tak boleh harapkan gaji semata. Kena cari income tepi.
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable