Jom Follow

Khamis, 28 Februari 2013

Dah Tutup Bulan Feb 13.

Bertemu kembali. Aku masih di kg. Dok tunggu Maghrib. Sempat lagi menulis. Idea datang, kena terus catat. Lambat catat, hilang begitu saja. Kalau tulis pun dah tak sama isinya.

Tahniah. Hari ini, hari akhir bulan Feb 2013. Bagi mereka yang buat sale, hari ini tutup sale. Pendapatan bulan Feb 2013, tergantung kepada volumnya. Banyak sale. Banyak income masuk.

Warga ATM181, pastinya berkampung di stokis NG. Harap-harap semuanya puas hati dengan prestasi bulan ini. Tak puas hati, kita perbaiki bulan Mac 2013. Dana tak sempat keluar. Dana sempat keluar tapi tak sempat transfer. Mushkoh datang dari prospek.

Selain stokis NG. Harap NG jangan stress. Lebihkan senyum. Pengedar juga jangan beri tekanan pada NG. Kat stokis-stokis lain juga sibuk. ATM181 Sabah. Punch kat branch. IBC juga meriah saat ini. Kalut dengan urusan punch. Taipan Warriors, juga sibuk. Urusan punch & urusan bvsm.

Apa-apa pun kita perlu bersyukur. Mac 2013, kita tingkakan lagi volumenya. Kita tingkat masa kerja. Kita jumpa lebih ramai prospek. Kita urus dana lebih pantas lagi. Kita bawa lebih ramai rakan kongsi ke kelas. Kita kerja lebih jauh lagi. Senang cakap, nak lebih buat lebih. Jangan ada jeles pada yang besar biz. Kita juga boleh besar. Cuma perlu buat lebih tekun lagi.

Bvsm mudah pasarkan. Bvsm mudah taja prospek. Bvsm bawa income besar. Bvsm bawa kita ke Shanghai. Buat saja. Fokus. Bertindak. Ilmu dah banyak. Teknologi hujung jari dah mantap. Tak ada alasan lagi.

Aku dok kg pun terasa kehangatannya. Bvsm punya pasal. Stok habis. Permintaan diluar jangka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable