Jom Follow

Khamis, 21 Februari 2013

Sinar Khamis.

Selamat pagi. Semua. Harap sihat-sihat saja. Bila sihat, senang nak buat kerja. Buat kerja pun dalam keadaan happy sahaja. Mood pun positif. Jumpa orang pun senang nak senyum. Maklumlah kerja kita, jumpa orang share peluang. Kalau muka masam je, tak ada sape yang nak join biz kita. Kita juga yang rugi.

Sebelum aku keluar. Sempat lagi buat entri ini. Hari ini akan berada di sekitar Jalan Duta. Kena ada sana jam 12 tengahari. Jadi kami akan keluar rumah jam 11.30. Masih ada masa untuk mencatat sesuatu. Harap-harap bersinar hari ini.

Wow! Pagi ini, aku nak kongsi dengan anda semua. Hari Bio Velocity. Acara ini akan diadakan di Lahad Datu. Auni Darweesya yang buat. Tahniah buat Cdm Roshila. Nak menjayakan Hari Bio Vilocity di Lahad Datu, Cdm Roshila dah berada di bumi sekitar Lahad Datu sudah lebih seminggu. Inilah kerja luar biasa. Tak semua orang sanggup buat kerja seperinya. Kumpul testimoni. Edar tiket. Urus tempat. Macam-macam lagi. Nak tahu apa yang kena buat. Cuba buat sendiri. Apa-apa pertanyaan boleh tanya Cdm Roshila. Aku sekadar share je kat sini.

Tiket Hari Bio Velocity. Diadakan di 'The Executive Hotel', Lahad Datu, Sabah.
Kami akan terbang ke Tawau dan ke Lahad Datu esok. Turun bantu. Tapi semuanya dah siap. Nak suruh nampak ada je. Cdm Roshila dan teamnya jadi lebih power semangat. Dengar-dengarnya lebih 200 orang akan memenuhi dewan. Siap jemput wartawan lagi.

Hari ini pun dah keluar iklan di paper Borneo Post. Iklan Hari Bio Velocity. Ramai-ramai datang. Tengok produk ajaib. Jumpa sendiri dengan mereka yang dah guna Bio Velocity dan telah dapat jalani hidup dengan lebih ceria lagi. Aku pun tak sabar nak jumpa dengan mereka ini.

Dalam Borneo Post hari ini.
Momentum hampir maksimum. Warga ATM181, jadi lebih panas. Ada sesetengahnya dah macam orang lain. Seolah-olah dilahirkan semula. Semanagt lain. Momentum lain. Aura lain. Dah tak segan lagi dah tegur stranger. Dah hilang takut nak jumpa prospek. Dah berani emo sendiri.

Bulan Disember dah buat seminar. Bulan 2, dah ada hari bio velocity. Minggu lepas ada seminar lagi. Dah tak ada alasan lagi. Ingat tak orang lain yang boleh jadikan kita berjaya. Kita kena bertindak sendiri dengan bimbingan upline-upline anda.

Orang Utara. Kelas semalam macamana. Nampak makin ramai. Makin kurang kerusi kosong. Nampak gayanya kena tambah lagi kerusi. A/c pun kena tambah power. Kalau tak, kepanasan orang dalam ti. Dahlah panas dengan BVSM, lagi panas bila a/c tak cukup power.

Biz MLM. Tak ada jalan pintas untuk berjaya. Perlukan pengorbanan yang sepadan dengan tahap kejayaan yang kita mahu. Kejayaan di sini, bukan sekadar dapat income yang besar, tapi income dalam masa yang lama. Sepanjang hayatlah katakan. Sekadar dapat 20 bulan income besar tu, biasa dalam Hai-O. Tapi nak bertahun-tahun income besar tu, kena kerja luar biasa sikit. 

Satu lagi dalam biz MLM. Tak ada alasan kalau mahu berjaya. Anda bagi alasan, anda tak berjaya. Anda tak maju ke hadapan. Buang segala alasan. Buat!Buat!Bua! dan terus Buat!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger