Jom Follow

Jumaat, 1 Februari 2013

Hari Bio Velocity Sleep Mate.

Bertemu lagi. Hari Jumaat. Penghulu segala hari. Orang bekerja KL, hari ini cuti. Ada yang balik kampung. Orang bekerja di Selangor. Hari ini hari kerja, macam biasa. Tak ada cuti, kecuali yang dapat MC dan ponteng kerja.

Dewan apa ni? Buat apa bubuh gambar dewan? Besar pulak tu dewan. Kerusi tersusun cantik. Agak-agak berapa ratus kerusi tu? Warna hijau pulok. Tengok pun dah sejuk mata. Ramai ko jemput orang? Ramai ke yang sah nak datang?

Tak payah pikir pasal orang. Asalkan kita berada dalam tu bila tiba saat dan ketikanya. Tak guna, kalau penuh sesak dengan orang. Kita dok tercokoh kat rumah. Tak sampai maksud. Biar kita dengar secara langsung dari mulut-mulut mereka yang kongsi kehebatan BVSM. Bukan dengar dari sahabat-sahabat kita yang hadir. Kita boleh dengar. Kita boleh pegang. Kita boleh tanya. Kita boleh sentuh. Kita boleh bergambar. Mereka cerita bagaimana BVSM bantu mereka kembali sihat..Bukan seorang dua yang datang berkongsi. Malah sampai 10 orang.

Inilah dewan untuk acara esok. Hari Bio Velocity Sleep Mate. Tiket-tiket masih ada. Hanya RM10. Door gift dapat. Special lagi. Tak dapat kat luar. Datang ramai-ramai.

Terima kasih team Bio Velocity. Sungguh-sungguh buat kerja. Semalam lagi. Nak persembahkan yang terbaik.
Kami dah bersedia.Anda juga mesti bersedia.
Team Bio Velocity.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable