Jom Follow

Ahad, 17 Februari 2013

Cdm Kuyah Dapat Menantu.

Majlis Kenduri Rumah Cdm Kuyah. Aku share beberapa foto kat sini. Mana sempat aku snap. hi!hi!hi!. Betul ke aku yang snap? Ini semua hasil Cdm Kartini. Kami datang awal. Jam 12 lagi. Foto-foto ini, sape yang datan sewaktu dengan kami. Satu foto keluarga Haji Nizam tak dapat masuk kat sini. Terbalik. Aku pun tak tahu kenapa.Kendurinya diadakan di Kim Crest Puchong Hartamas.
Cdm Kartini bersama tuan rumah.
Cdm Rozana & Shamsul.
Keluarga Ng & Kawannya. Kawannya nak ikut, sebab tak pernah hadiri kenduri orang Melayu.
Cdm Kartini bersama pasangan pengantin. Anak Cdm Kuyah ni lelaki tau.
Dah dapat menantu. Kenduri belah perempuan 10/2/2013. Menantunya orang Kerteh. Masa cuti Tahun Baru Cina. Kami tak pi. Masa tu kami balik kampung. Anaknya kerja di CIMB. Menantunya aku rasa kerja tempat yang sama. Ini menantu pertama dalam keluarga Cdm ATM181.

Anak Cdm Kuyah, Che Mohd Ikhwan bin Che Mohd Yani. Manakala pasangannya Roslina Ismail.

Menunya boleh tahan juga. Paling best acar buahnya. wooo!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable