Jom Follow

Rabu, 4 Januari 2012

ML Mega

Sahabat Blog.
Sahabat Biz.

Di celah-celah kesibukan berniaga.
Curi juga masa rehatkan minda dari pikir pasal biz.
Masa rehat tu tak lama, sekadar tengok 
Maharaja Lawak Mega Akhir.
Minggu-minggu awal tak pergi pun,
sekadar layan youtube sahaja.
ulang berkali-kali. x jemu layan Osbon dan Boboi.
lain-lain tu aku tak berapa tengok.

Kami dapat masuk.
Minta pada Din(laki zan kaya).
Dapat duduk di Arena.
Lebih dekat dengan pentas.
Lebih terasa lawaknya.

Kami gi, Cdm Kartini, Aiman, Dsm Wan Inda serta anak sedaranya.
Ada 4 tiket arena, 1 kat atas.
tapi dapat juga masuk juga semuanya kat kawasan arena.
Kami sampai jam 9.40 malam.
Dah penuh, tapi masih tersisa ruang untuk kami.
Itu pun duduk di kawasan yang dikhaskan kepada Boboi Fan Club.

Pentas Maharaja Lawak Mega Akhir.

AC Mizal...

Aiman...

Anak dan ibu.

Jozan punya giliran. Persembahannya cukup best.

Jauh, tak jelas; Nak tunggu siapa juara.

Aiman bersama Cdm Kartini. Sebelum bertolak balik kelantan.


Cdm Kartini bersama dengan Osbon.

Cdm Kartini turun, Dsm Wan naik. Nak bergambar dengan juara maharaja lawak mega.

Dsm Wan sempat menempel sebelah Osbon.

Osbon Juara. Kelihatan isteri Abon.

Osbon Juara. Dapat RM350K. Otai tetap bertenaga.Otai tetap unggul.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable