Jom Follow

Sabtu, 13 April 2013

Terima Kasih Ejan.

Bertemu di hujung minggu. Bizi hari ini? Sana sini hari ini? Berkejar-kejar ke lokasi pilihan prospek @ customer. Dentam-dentum kat dapur penuhi selera anak-anak sebelum terjah, mengumpul @ menambah senarai nama.

Aku macam biasa. Semalam, hari ini dan mungkin esok, tetap bergomo dengan 'Salina'. hihihihi. Jangan salah faham pulak. Jangan bayang yang lain pulak. 'Salina' ini novel Datuk A. Samad Said yang baru aku membahamnya, untuk kali ke 2. Kali pertama, aku dah tak ingat bila. Dah lama benar, barang kali, hinggakan aku telah melupainya.

Sedang asyik membedah Salina, tersangkut aku pada foto ini. Ejan punya muka buku. Gabungan mereka yang telah memiliki dan menikmati bvsm. 

Ha!ha!ha! Biarkan foto ini bercakap bagi pihak kami. Biar foto ini, convince anda. Biar foto ini, berhujah dengan anda. Biar foto ini, memujuk anda. Biar foto ini menghapus ragu-ragu yang masih bersarang dalam minda anda.

Mereka dah miliki. Mereka beli. Mereka dihadiahi, lantara ada yang mengasahi mereka. Mereka dah nikmati kebaikan bvsm. Mereka dah menikmati kesihatan yang lebih baik, kalau nak dibandingkan sebelum bertemu bvsm. 

Boleh tidur lebih lena. Boleh bangun berdiri dengan mudah, walaupun berlama-lama duduk. Sebelum ini, tak boleh terus berdiri. Bagi masa dulu seminit dua. Lepas tu boleh melangkah. 

Bangun pagi pun sama. Tak perlu geliat dulu. Terus boleh bangun. Terus boleh ke bilik air. Ada perubahan positif yang sememangnya ramai yang menyukai. 

Ada yang pengidap diabetis. Cucuk insulin hari-hari, kini dah boleh tinggalkan. Ada yang mata pun dah kabur, dah kembali normal. Ada yang sengal(serban), kini dah hilang.

Baca dan followlah blog dan wall aku kalau mahu dengar suara-suara tertimoni lagi. Aku pasti suara itu semakin kuat sikit masa lagi.

Maaf Ejan.  Guna foto tanpa izin.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger