Jom Follow

Jumaat, 26 April 2013

Promo Buku di Harakah.

Assalamu'alaikum. Sikit je aku nak share. Tak share, pun tak apa-apa. Tapi rasa nak share. Rasa macam penting juga. Mana tahu, pelayar ke sini, ada yang minat buku. Jangan lupa, jam 10 am pagi ini, dah mula pesta buku. Tinggal 8 jam lagi.


Promo buku dalam Harakah, sempena Pesta Buku Antarabangsa KL 2013. Dah berani buat promo. Pembaca semakin ramai. Buku makin bertimbun. Pembaca ada pelbagai pilihan. Jadi penerbit buku mesti buat promo betul-betul. Agar buku-buku terbitannya digilai pembaca. Lebih-lebih lagi penerbit baru yang belum tersohor. Nak pilih buku, tengok penulis dulu. Dah pernah baca buku tulisannya sebelum ini. Kalau pernah. Ok ke tak OK. Kalau ok, buku baru, aku beli. Itu je aku punya cara.

Alam Raya Enterprise. Menarik minat aku.

AMQ Enterprise.

PTS

PTS.
MUSTREAD
Jam 10 @ lepas Jumaat. Dok tengah pikir. Bila dok sana, mesti lama punya. Jam 5 pm kena ambil budak. Sabtu pasti ramai. Susah nak fokus.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable