Jom Follow

Ahad, 21 April 2013

Taupan BVSM Melanda Warga ATM.

dah ahad. dah 21/4/2013. dah jam 11.24 am. cepatnya masa berputar. aku rasa semakin pantas. semakin cepat. banyak benda tak sempat nak buat. kena bijak memilih. buat terpenting dulu. kemudian yang penting. kalau salah atur, makin celaru kita punya hidup dan hidup kita tak ada perubahan dan peningkatan.

biz!biz!biz! V V V @ bvsm.

makin laju. barang pula tak cukup. sampai stokis sikit-sikit. tak sampai secukupnya. permintaan luar jangka. lagi terkesan. mereka yang jual satu satu. customer bayar duit, terus nak barang. barang tak ada. nak bagi macamana. ada yang dah tak jadi. ada yang tunggu ada barang dulu. ada yang marah-marah. lambat sangat nak dapat barang. mereka marah-marah, sebab mereka nak sangat-sangat. mereka sakit dan nak pulih secepat mungkin.

Kami balik kg. Juga pasal bvsm. hantar 3 bvsm pada customer. ada antaranya nak lebih dari 1, tapi huhuhuhu. hasrat mereka tak dapat kami penuhi. itu belum lagi mereka guna. kalau mereka guna dan positif kesannya. pasti ada lagi permintaan, customer baru. kesian pada yang nak. sori banyak-banyak. bukan salah kami.

tanah merah. rantau panjang. pasir putih. 3 tempat berbeza. 3 customer berbeza. keperluan berbeza. tahu melalui cara berbeza. tahu melalui fb. tahu melalui cakap mulut ke mulut. satu lagi hadiah dari anak buat ayah tersayang.

semalam punya cerita. semasa balik KL. Dsm wan inda, datang sekali. dia kasi tahu. bekas abang iparnya. dah suka bvsm. dah cite-cite pada rakan-rakan. nak kasi pada rakan-rakannya rasai pula. dia dah tak sakit-sakit badan. dah tak lenguh-lenguh lagi. pagi-pagi dah boleh bangun tidur dengan mudah dan kelesuan dah tak ada lagi. sebelum guna bvsm, jangan citelah. pagi-pagi, bukannya boleh terus bangun. kena ambil masa dulu. kerjanya travel memanjang. dari seorang yang anti gile. kini dah suka gile. bukan setakat suka gile. dah share dengan sahabat yang alami masalah sepertinya. cuma barang je yang tak muncul-muncul. sabar dan pasti ada barangnya.


itu kami punya kisah bvsm untuk sehari dua ini. belum masuk lagi kisah-kisah dari leader-leader lain lagi. lagi ganas. lagi menakjubkan. cuba tanya cdm faridah mohd ali. cuba tanya cdm jai & cdm yati. cuba tanya cdm siti rahmah leornardo. cuba tanya cdm fitri. cuba tanya cdm kuyah. cuba tanya cdm roshila. aku rasa lagi hebat kisah bvsmnya. aku ni sikit je. tak ganah lah mana. tak percaya. ikuti status fb mereka. baca pun boleh terbakar. statusnya macam bara. panas dan ganas.

lihatlah dulu. sekali ambil bvsm. kini tak ada lagi. dapat satu pun dah kira mujur.

kami juga ada kisahnya. bvsm telah membantu orang tua kami. lebih sihat. lebih bertenaga. dah boleh jalan jauh. masuk kebun. bangun pagi, mudah. tak boleh tinggal bvsm. gi mana pun mesti bawa. demam-deman dah kurang sangat. kurang terlebing. kalau sebelum ini, kerap tidur. kini dah tak lagi.
 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable