Jom Follow

Sabtu, 8 September 2012

Jumpa Syam Haizal Shamsuddin

Semalam baru jumpa.
Semalam baru sembang-sembang.
Semalam baru minum-minum.
Siap belanja aku sekali.
Jumpa masa program 'Kilat menuju LOPA.'

Syok sembang dengan Syam.
Banyak pengalaman hidup.

Bersama ATM181.
Masih baru.
Masih belajar.
Masih merangkak.

Sinar dah nampak.
Ujian datang ketika baru mula.
Kena banyak sabar.
Orang tertentu saja yang dapat ujian awal.
Bisa jalani ujian ini.
Anda akan bertemu kejayaan.
Awal-awal menapak atas kerikil.
Lepas ini akan menapak atas debu halus.

Ujian datang.
Prospek ramai dah jumpa.
Prospek ramai yang dah proses dana.
Prospek ramai yang dah lulus dana.
Tapi tak jadi masuk.
Tapi tak jadi join.
Tapi dah ada projek lain.

Melepas lagi???
Tak melepas tu Bro Syam.
Dari situ dapat banyak belajar.
Belajar apa?
Sabar.
Mehnah biz.
Perangai manusia.
Dan banyak lagi.
Anda dapat belajar terus.
Bukan dengar-dengar cite orang sahaja.

Lepas ini.
Akan jadi.
Tak terlepas lagi.
Dah banyak belajar.
Susah-susah ajak upline demo.
Tengok skill upline pulak.
Mana tahu, skillnya kita boleh ambil.
Gabungkan dengan skill kita.
Jadi skill terbombastik.
hi!hi!hi!

Jumpa prospek.
Nampak senang.
Jika kita biasa jumpa dengan orang.
Tapi kita jumpa sekarang ni, jumpa nak ajak berbiz.
Tak sama dengan jumpa biasa-biasa.
Cakap kita pun mesti ada ummph.
Baru prospek tertarik dan berminat.
Kalau biasa-biasa punya cakap.
Hambar, tawar dan tak ada perasa.
Prospek tak berminat.
Nak ada perasa.
Perhatikan bagaimana upline buat closing.
Mesti powerkan. Lebih-lebih lagi CDM Fitri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable