Jom Follow

Sabtu, 15 September 2012

Berjaya Times Square.

Semalam.
Sabtu.
Cuti.
Aiman ada balik.
Ambil kesempatan bersama anak-anak.
Dah lama tak datang sini.
Datang dulu, banyak Aiman & Baby tak boleh main.
Tak cukup tinggi tapi kali ini semuanya mereka boleh main.
Si Amar pun kami bawa. Seronok sakan.
Kami bagi masa 3 jam untuk mereka meneroka dunia keseronokan.
Satu lagi yang bagusnya kat sini semalam.
Nak main tak perlu queue. 
Kalau kena queue pun tak lama.
Jadi keseronokan tak terbantut. 
Mungkin orang sibuk menghadiri rumah terbuka.
Ramai juga yang balik kampung.
Cuti hujung minggu yang panjang.

Kat bawah aku kongsikan dengan anda.
Ada masa boleh bawa keluarga ke sini.

Bersedia untuk keseronokan keluarga.
Baby!
Aiman & Amar.
Baby!
Gembiranya mereka... Amar & Aiman & Baby.
Semuanya seronok & gembira.
Mim & Amar & Baby.
Wow! Baby!!!
Baby paling gembira!!!
Macam-macam ada..
Aiman & Baby & Amar & Kak Ne.
Aiman & Baby.
Hi!hi!hi! Tak takut ke Amar.
Aiman & Baby.
Setelah 2 jam berseronok. McD jadi pilihan. Keluar je dah ada.
Tengok apa tu Amar?
Bukan senang nak dapat peluang begini.
Sejak Aiman belajar kat Kelantan.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable