Jom Follow

Sabtu, 22 September 2012

Asam Pedas Hajah Mona.

Dah sampai Melaka.
Rasa bersalah jika tak pekena dulu asam pedas.

Asam Pedas Hajah Mona sentiasa jadi pilihan, sejak 10 tahun dulu.
Kedainya terletak di Taman Laksmana.
Ada juga singgah kat kedai lain.
Amat mengecewakan.

Mana tahu.
Kalau anda ada kedai lain.
Boleh share dengan kami.
Bila ke Melaka boleh kami singgah.
Hari ini kami berdua saja.
Pilih ikan kembong dan ikan parang(ada telur lagi).

Lagi syok bika ada network kat sana.
Boleh selalu bedal asam pedas.
Nampak gayanya.

Melaka akan kembang dengan produk baru.
Giant2 tidur pasti bangkit kembali.
Amukan BBplus bagai gempa bumi melanda.
Tak ada yang tak nerasai gegarannya.

Itulah hebatnya penangan BBplus.
6000 kotak hanya 20 hari...


Add caption

1 ulasan:

  1. hi kartini....kebetulan saya pun baru pegi kat Hjh Mona dalam bulan ni. Not bad. Ramai nye orang.
    Pics dah upload dalam blog saya kat www.blogmakanbest.blogspot.com senang2 tu singgah la yer. Topik blog saya 100% makan makan dan makan hehe takde topik lain. Saya selalu pegi kat asam pedas malinja. Ada entri dalam blog saya
    Ok lah jumpa lagi...kalu sudi follow yer blog saya TQ

    BalasPadam

Powered By Blogger