Jom Follow

Jumaat, 10 Februari 2012

sembang pagi....

Sahabat biz.

Pagi ini, aku akan ke Penang.
Hadirkan diri pada JTS Feb 2012.
Pada esok hari 11/2/2012.
Sabtu.....

Saja bertolak awal.
Mungkin terus ke Alor Star dulu.
Ziarah sahabat.
Dah lama tak ke sana.
Dah lama x berjumpa.
dah lama tak sembang.
dah lama tak bergelak bersama.

Kalau sempat,
boleh jumpa CDM Pak Su.
juga dah lama tak jumpa.
dah lama tak sembang-sembang dengannya.
sembang pasal meniaga, pasal masa depan, pasal pakej melancong terbaru.
itu pun kalau sempat dan CDM sudi berjumpa.
kalau sempat jumpa, banyak ilmu pasti aku dapat.
orang lama, pasti banyak pengalamannya.

Aku harap perjalanan pagi ini lancar.
Tak ada masalah, bisa cepat sampai.
Biar sempat solat jumaat kat sana.
kat mana tu?
kat alor star la...
itu pun kalau tak berubah perancangan.
kalau berubah, nak buat macamana.

aku juga nak jumpa dgn pang ooo lang.
nak ambil ubat diabetis.
ada lagi sikit, cukup untuk seminggu lebih
ambil untuk sebulan lagi, baru tak kehabisan ubat.
tambah dengan ubat gout dan kolestrol.
ubat diabetis,
berkesan ke tidak.
aku tak pasti, tapi tiap-tiap hari makan.
2 kali sehari, tak boleh miss.







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger