Jom Follow

Rabu, 22 Februari 2012

Diamond Night. Hai-O Marketing

Tadi gi HQ. Ambil tiket 'Diamond Night'. Harganya RM100. Door giftnya lebih RM300. Itu belum masuk makan malam lagi. Lagi penting, dapat suntikan motivasi dengan melihat kemeriahan majlis tersebut. Dapat bertemu dengan orang-orang berjaya. Dapat bersemuka dengan orang-orang yang sedang berjaya. Mungkin tersuntik motivasi dari speaker2 yang bercakap pada malam tersebut. Tiket pun terhad. Hanya 1500 orang sahaja.
 

Bawa ramai rakan kongsi lagi bagus. Mungkin ada yang akan pulun 'giler' setelah menghadiri Diamond Night. Telah terbukti, Diamond Night tahun-tahun lepas memberikan impak maksimun. Terbakar maksimum. Bombastik maksimum.  Bila dah terbakar, anda akan lihat hasilnya nanti. Meniaganya lebih booom. Lebih ramai leader akan terhasil. Groupnya akan lebih bertenaga lagi. Huru-hara groupnya dengan pakej. Pakej demi pakej akan masuk. Bila groupnya meletop, suasana tersebut akan melarat kepada group leader-leader lain pulak. Pakej demi pakej juga akan masuk. Kelas-kelas kembali havoc. Meniaga semakin mudah. Meniaga semakin lancar. Impian hampir jadi realiti.

Jangan tengok harga tiketnya. Tengok apa yang anda akan dapat hasil Diamond Night tersebut. Jauh, dekat sila datang. Baru, lama sila datang. Pengedar biasa, pengedar berpangkat sila datang. Promote gile-gile. Diri sendiri jangan tak datang pulak. Rugi besar.

Warga Akademi Taipan181. Cikgu dan Mentor Akademi Taipan181. Jangan ada aktiviti pada hari tersebut. Jangan ambil appointment. Jangan kata terlupa. Jangan kata tiket flight habis. Jangan kata upline tak maklumkan. Jangan kata bla.bla.bla.bla.

Diamond Night juga beri pengiktirafan terhadap DSM & DDM serta Tabung Kereta. 

Kalau anda masih ragu-ragu, antara datang atau tidak. Mintak pandangan CDM. Mereka lebih arif tentang ini. Mereka lebih tahu, impak dari Diamond Night.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable