Jom Follow

Ahad, 26 Februari 2012

Hotel Sekitar Wakaf Che Yeh.

Wow!
Ada hotel.
Best jugak.
Senang nak shooping.
Tapi petang sehingga malam je suasana hidup.
Senang cakap, bila pasar malamnya start buka.
Kalau tak sunyi sepi je.


Ombak Inn. Lot 26 & 27. Blok C, Pasar Awam Bersepadu, Wakaf Che Yeh.

15 Hotel Avenue Inn. No. PT 1064. Jalan Wakaf Che Yeh. Pasar Awam Bersepadu Wakaf Che Yeh.
 Biasanya pelancong menginap kat KB. Malam, mereka ronda-ronda sekitar pasar ini. Mereka jadikan wakaf che yeh sebagai destinasi terakhir, selepas ronda-ronda KB. Semalam pun, aku tengok berpuluh-puluh bas. Wow! meriahnya sakan. Untungnya peniaga kat sini. Tapi ramai peniaganya datang dari Siam.

Aku semalam, jalan sorang-sorang. Berjalan dan sekadar lalu je. Tak beli apa-apa pun. Tak tahu nak beli apa. Lepas tu aku lepak kat kedai. Minum sambil tunggu sahabat-sahabat bershopping.

Pengunjung ramai. Parking tak ada masalah. Banyak parking. RM2 sahaja. Banyak tuan rumah menjadikan halaman rumah mereka sebagai tempat parking. Boleh la duit sikit-sikit. Lebih luas, lebih banyak kereta boleh masuk. Lagi banyak duit masuk. Berbagi rezekila katakan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable