Jom Follow

Rabu, 8 Disember 2010

Safira Club1

Salam.
Salam Perjuangan.
Salam Kemenangan


Setelah meniti jalur perniagaan MLM mencecah 10. tak terlalu lama, lantaran keseronokan menjalani perniagaan. nak kata susah, tapi ramai yang berjaya. nak kata mudah, kenapa ramai yang gagal. Kena paham dan tahu tak ada jalan singkat untuk berjaya. Mesti bersedia berkorban masa, tenaga dan wang kalau mahu berjaya. Bukannya sign up dan tunggu menjadi. tunggu kaya. tunggu prospek datang. tunggu orang beli produk.

tanyalah pada mereka yang telah berjaya. bagaimana mereka buat. bukan 1,2 hari sign up terus jadi. tapi perlukan masa untuk bina rangkaian perniagaan. bukan semua yang sign up terus hidup. ada yang mati, ada yang koma tapi mereka terus menaja. menaja dan terus menaja. semakin lama semakin kukuh mereka punya group. lepas tu pasif income pun datang berterusan. bekerja keras dahulu,baru dapat hasilnya. mula-mula kerja keras hasil kurang tapi bila dah lama,kerja sikit,masuknya banyak.

Sebenarnya kami baru tiba dari Safira Club. warga AT181, masih ramai. masih meriah. masih seronok datang kelas. masih bersemangat. kami yang pergi pun dapat suntikan semangat.

Sebelum kami bertolak ke Penang petang tadi, terlebih dulu kami gi 1Utama. beli komik buat anak-anak. borong sakan. kami suruh mereka pilih mana yang mereka nak.
Kami bertolak ke sana jam 5.15 pm. ketika hujan mencurah-curah. Cdm Wan dan Cdm Shahrina jalan dulu begitu juga Cdm Kapten Jai dengan Cdm Haryati. Cdm Syed pun bertolak awal. ada appt dulu. buat mlm ada appt, baru ada meniaga. tak ada appt, tandanya tak ada meniaga.

Kami solat dulu di stesen petronas seberang jaya. bersama kami, Cdm Muhamad Razali, Ddm Nizam dan Cdm Khazir. Seperti biasa Cdm Muhamad Razali akan buka minda. pentingnya berniaga bersama Akademi Taipan181. Tempat belajar macamana nak berjaya melalui MLM.

Kat sini kupiah pun dijual. jarang jumpa stesen petronas jual kupiah. satu kelainan. biasa nasi lemak serta makanan lain.

Lepas kelas singgah dulu di Restoran Nasi Kandar Pelita Seberang Jaya.

Tak sah kalau ke Safira Club kalau tak pekena nasi dalca dulu. malam ini kami balun sakan. dah 3 minggu tak kena. Malam ini Cdm Khazir buat demo BA. Ramai yang teruja dengan kehebatan produk. Lagi bersemangat nak berniaga besar-besar. Produknya berkualiti dan unik. 
Isi dulu minyak penuh-penuh. Tak payah berhenti lagi.Boleh sampai KL. isi kat Kawasan Rehat Juru.

Tunggu subuh dulu baru tidur.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger