Jom Follow

Sabtu, 18 Disember 2010

Positif,positif,positif. sentiasa positif4


kata-kata positif;
  1. senang/mudah buat meniaga ini.
  2. tak ada sebab aku tak boleh berjaya.
  3. semua orang suka duit.
  4. semua orang mahu duit banyak.
  5. duit ada banyak kegunaannya. 
  6. tak salah kalau kita ada banyak duit.
  7. harga barang sentiasa naik, duit pun mesti bertambah.
  8. kos hidup meningkat, meniaga MLM boleh tingkatkan pendapatan.
  9. aku dilahir untuk berjaya.
  10. aku punyai potensi yang belum diguna sepenuhnya.
  11. ramai prospek menanti-nanti aku.
  12. prospek tak akan habis.
  13. semua orang suka pada meniaga mlm.
  14. pasangan sentiasa doakan kejayaan aku.
  15. anak-anak aku mendoakan kejayaan aku.
  16. ibubapa setuju aku menceburi meniaga mlm.
  17. mlm, meniaga sepanjang hayat.
  18. pendapatan meniaga mlm, tanpa ada hadnya.
  19. kita bebas menentukan masa untuk bekerja.
  20. walaupun sibuk tapi berbaloi.
  21. mlm boleh ubah gaya/corak hidup aku sekeluarga.
  22. orang tak nak, aku cari yang lain.
  23. 10 tak nak, yang ke 11 aku jumpa.
  24. 100 tak nak, 101 aku jumpa.
  25. 1000 tak nak, aku yakin yang ke 1001 akan nak.
  26. mlm, diri sendiri bos.
  27. mlm ni sesuai dengan jiwa aku.
  28. boleh berniaga seluruh dunia.
  29. boleh berkongsi seramai mungkin orang.
  30. orang lain boleh, aku juga mesti boleh.
  31. peduli apa dengan orang cakap, aku kerja untuk aku dan keluarga aku. aku susah mereka tak tolong pun. hanya tolong tengok je.
  32. menyertai mlm, beri peluang melawat negara orang lain.
  33. menyertai mlm, boleh gi mengerjakan haji dalam usia muda.
  34. mlm,boleh membantu orang lain capai impian mereka.
  35. buat mlm, masa bersama anak-anak lebih lama.
  36. masa kerja, aku yang tentukan sendiri.
  37. pendapatan tak tetap, bergantung pada diri sendiri.
  38. aku buat lebih, aku dapat lebih.
  39. aku kerja rajin, aku dapat lebih.
  40. aku tak payah pikir benda lain lagi hanya meniaga sahaja.
  41. meniaga yang tak ada gagal, cuma belum jadi je.
  42. buat mlm dapat ramai kawan.
  43. kerja ni tak ada pencen.
  44. boleh buat sambil kerja.
  45. boleh buat secara sepenuh masa.
  46. mlm boleh asah potensi diri.
  47. boleh selesai hutang.
  48. boleh beli rumah untuk anak-anak.
  49. boleh beli harta.
  50. boleh bina empayar perniagaan.
  51. boleh diwarisi.
  52. ada pencen.
  53. ada 5 jenis pendapatan.
  54. seluruh dunia kita boleh sponsor.
  55. boleh hantar anak belajar di sekolah yang terbaik.
  56. gaji pun dah tak guna lagi, hanya bonus dari meniaga mlm je.
  57. meniaga yang tak memerlukan bijak pandai, perlu rajin je.
  58. susah nak dapat kerja sekarang, nasib baik ada mlm.
  59. ramai yang sedia membantu/membimbing/
  60. ramai yang boleh ditiru untuk berjaya.
  61. banyak tempat boleh bertanya.
  62. kelas seluruh negara ada.
  63. masih ramai yang belum tahu mlm, hai-o marketing.
  64. orang berjaya dah depan mata. 
  65. masih banyak kehendak yang belum capai.
  66. banyak lagi janji pada anak-anak yang aku belum tunai.
  67. banyak janji pada ibubapa yang belum tertunai.
  68. banyak janji pada pasangan masih tergantung.
  69. yang tak berjaya tu, tak buat.
  70. barang tak terjual tu, tak buka mulut.

1 ulasan:

  1. entry yang sungguh menarik. jemput singgah balas ke laman blog kunaini bohri:)

    BalasPadam

Powered By Blogger