Jom Follow

Selasa, 21 Disember 2010

Medan1



Perjumpaan di Medan telah diadakan pada 19/12/2010 iaitu sehari selepas perjumpaan di Pekan Baru. Kami ikut sama ke sana. bertolak ke Medan dengan pesawat Sri Wijaya pada jam 11.50 am, bersama Pak Bernard, Marketing Manager di Indonesia.

Tak terpikir pun nak ke sana tapi memikirkan Ssm Yan dan Dsm Kak Ana juga ke sana, kami pun ikut ke sana. mana tahu kedatangan kami dapat menyuntik semangat mereka juang mereka. dah beberapa kali ke sana tahun lepas. Group Ssm yang hampir 20 orang yang datang semasa perjumpaan tersebut, sehingga ada yang tak dapat masuk.

Terima kasih pada Ssm Yan, atas usahanya mengadakan demo produk BA, kalau ikutkan Pak Bernard, hanya BOP biasa akan diadakan. Sambutan hebat pada BA.

Tempat perjumpaan di Medan. Rumah Makan Wong Solo, di Jalan Gajah Mada, Medan.
a
Demo produk juga diadakan. Bio Aura, Biozone food dan premium beautiful. Ternyata Bio Aura menjadi pilihan warga Medan.

Antara mereka yang hadir pertemuan di Medan. Ternyata semakin bertambah dari awal-awal dulu. bisa maju di sana.
Sambutan menggalakkan yang diberikan oleh warga Medan, menyutik semangat kerja bagi kami. tak mustahil AT181 akan meletup-meletup di sana. nak ke sana pun dekat je. flight tak sampai pun 1 jam.

as
Sempat jumpa dengan Khairani Lubis, kawan fb. harap kekal bersahabat dengannya. orangnya baik. hadiahkan kami bika ambon semalam. terima kasih. kami berikan padanya cd biozonw food. dia hadir lewat, setelah perjumpaan usai. salah informasi.
Ssm Yan bersama isterinya. dia datang ke malaysia, bekerja sebagai penjual ikan. dapat peluang buat MLM. bawa peluang dan produk terhebat ke tanah airnya. cabaran terlalu besar, nak buka pasaran baru.semangat kental sahaja bisa berjaya. Yan ada kekuatan tersebut. walaupun slow,tetap buat. sentiasa belajar. semangatnya sentiasa dibakar oleh AT181. setiap bulan pasti balik ke sana. selepas ini, mungkin kelas akan sentiasa buat. dah ada geng-geng yang sama-sama ingin berubah.




Pak Rindu, pemandu teksi merangkap pemandu pelancong pada kami. setiap kali kami ke sana dialah orang yang kami cari. senang pergerakan kami. tak payah nak pikir apa lagi. call je sampai, nak kemana dia bawa. nak makan apa, dia tahu. mana yang enak, mana yang tidak. Mungkinkah dia akan jadi dline kami di sana. dia juga ikuti perjumpaan di Medan. bersemangat.nak ikut serta. nak ubah hidup. bawa teksi cukup untuk makan je. kalau dapat Rupiah 50K pun dah banyak. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable