Jom Follow

Rabu, 15 Disember 2010

MLM1

Salam.
Salam kemenangan.
Salam 1malaysia.

Meniaga MLM mudah dan seronok. meniaga yang tak pentingkan siapa kita sebelum ini. meniaga yang tak tengok pun latarbelakang kita. meniaga yang tak tengok sijil-sijil yang kita ada. meniaga yang sesuai semua orang, semua latar belakang pendidikan,semua jenis pekerjaan sebelum ini. perniagaan yang memerlukan keberanian dan kesabaran sahaja. dah terbukti berjaya walaupun siapa kita sebelum ini. 
Seminar AT181 di Sabah.
Seminar di Kuantan, Pahang
Seminar di Kuching, Sarawak.
Seminar di MITC Melaka.
Seminar di Kuala Selangor, Selangor.
Seminar di Safira Club Pulau Pinang.
Seminar di Kota Bahru, Kelantan.
Seminar di Miri, Sarawak.
Salah satu program yang diadakan di Mines Kuala Lumpur.
Taklimat produk Bio Aura di Pulau Batam, Indonesia. taklimat seperti ini telah pun diadakan di Medan. Pada 18/12/2010 ini akan diadakan di Pekan Baru Indonesia. AT181 telah melebarkan sayapnya ke Indonesia. Jom sama-sama kita kaya.

MLM meniaga yang diajar sepenuhnya oleh upline leader yang sama-sama berniaga dengan kita, cuma mereka tu lebih dulu buat dari kita dan telah terbukti berjaya. Meniaga yang akan dibimbing oleh mereka yang masih buat dan masih lapar kejayaan. meniaga yang akan dibantu oleh mereka yang masih ghairah meniaga. pembimbing, pembantu kita adalah orang yang terlibat dimedan dan bukan pandai teori je. mereka buat dan mereka ajar pada kita.
Sebahagian pemimpin AT181, merangkap tenaga pengajar di Akademi Taipan. Mereka terdiri dari pelbagai latar belakang. berpengalaman dalam industri MLM. Masih lagi bersemangat, menjayakan sesiapa sahaja yang mahu dan berani.

Tambahan pulak ada Akademi Taipan 181. Akademi yang ajar bagaimana nak meniaga MLM sampai berjaya. Pengajarnya terdiri dari mereka yang telah berjaya dan masih lagi ingin tambah kejayaan. Akademi yang penuh dengan program bimbingannya diseluruh negara. nak berjaya mesti datang kelas dan buat tindakan seperti yang diajar dikelas-kelas. Kalau datang kelas, balik rumah dok tunggu kejayaan tiba memang tak dapatlah. datang kelas, belajar dan buat tindakan.

Sentiasa belajar dan mengajar. tak jemu belajar dan tak jemu mengajar asalkan ada yang nak belajar. mengajar jadi kaya dan jadikan kekayaan tersebut sebagai wasilah menuju keredhaan Allah.

Merata tempat ada kelas. nak hadir atau tidak je.hadir tu biarlah dengan hati dan roh.jangan pulak datang kelas kerana upline yang beria-ria ajak. datang kerana nak belajar dan nak ambil semangat. semangat kita terlalu mudah hilang. kelaslah tempat ambil semangat kembali disamping baca buku. selalulah jumpa dengan pembimbing kita.

tak dinafikan ada juga yang tak berjaya. mungkin tak buat sungguh-sungguh. tak ikut apa yang disarankan oleh leader. punca gagal yang utama, takut  buka mulut nak berkongsi dengan prospek. tak berani. tak yakin. ingat tak ada orang yang akan join tanpa kita ajak mereka join. tak ada orang masuk, tanpa kita ajak mereka masuk. terlalu sedikit prospek, tiba-tiba datang jumpa kita melahirkan hasrat nak join. jadi kena buka mulut. semuanya diajar di Akademi Taipan 181.

Pakar-pakar motivasi juga banyak membantu kita berniaga. AT181 telah usahakan beberapa siri ceramah oleh pakar motivasi. majlis seumpama ini akan sentiasa diadakan. 

Tuan Hj Hanim bersama pemimpin AT181.
Encik Billi Lim pun pernah menyumbang ilmu pada warga AT181.

Salah satu motivator yang pernah dipanggil oleh AT181.

Ustaz Ghazali Ibrahim juga pernah berkongsi ilmu dengan warga AT.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger