Jom Follow

Selasa, 21 Disember 2010

Kelas Pekan Baru.

Salam

Kelas di Stokis Pekan baru telah diadakan pada 18/12/2010. Kehadiran Pak Bernad,wakil syarikat di Jakarta. Kehadiran lebih 30 orang, menjanjikan harapan cerah, hai-o bisa berkembang di sana. Stokis baru sebulan setengah berdiri disana dan telah ada seorang SSm dan 3 SM.

kelas hai-o di pekan baru.
Bersama pejuang hai-o, di tanah seberang. awas kemunculan mereka. bisa meletup dalam waktu terdekat.

Sebahagian warga hai-o di pekan baru. sebahagian lagi sedang makan siang.

Presentasi MP PT Hai-o oleh Cdm Ibu Kartini.
Cdm Ibu Kartini, sempat bentangkan MP di sana. pembentang oleh pak barnad sedikit kalut, mungkin masih baru dengan hai-o. Audiens lebih ngerti apa yang cdm bentangkan.lebih semangat nak fight ke Hong Kong.
Ddm ita kongsi kejayaan. anak buahnya kahwin dengan warga indonesia dan menetap di pekan baru. nak cuba-cuba buka kaki di sana. mana tahu bisa meletup. tak cuba, kita tak tahu. seorang yang positif dan kreatif menjalani meniaga ini. daah buat sepenuh masa dan tunggu masa untuk menjadi-jadi sahaja.
Semangat juang tak pernah luntur dek kesibukan meniaga makanan. masa sentiasa di cari untuk kembangkan meniaga.amat paham potensi yang dimiliki dalam MLM. Upline pada SSM Saayan.

Andi,orang yang banyak membantu kami semasa berada di Pekan Baru. Graduan dari UKM, banyak boleh belajar bahasa indonesia. dah join dan bisa meletup. ada wawasan untuk majukan diri. kerja swasta. berkawan dengan Pak Yunus, suami pada anak buah Ddm Norita. juga pernah belajar di UKM.



Ssm  Saayan juga kongsi kejayaan di pekan baru. semakin bersemangat, kawan semakin percaya. hai-o semakin berkembang di sana. menanti nak kembang je. ilmu dah banyak, cuma nak turun ke lapangan indonesia je.
Meriah sesi soal jawab. berdiri baju belang itu Pak Suzinara pemilik Stokis Hai-o di Pekan Baru.
Antara warga AT181 yang hadir di sana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger