Jom Follow

Ahad, 5 September 2010

Katakan Pada Diri Anda Setiap Pagi.


aku boleh. aku hebat. aku pasti berjaya. aku boleh. aku hebat. aku pasti berjaya. aku boleh. aku hebat. aku pasti berjaya.aku boleh.aku hebat. aku pasti berjaya.aku boleh.aku hebat. aku pasti berjaya. aku boleh. aku hebat. aku pasti berjaya.

orang lain boleh, aku pun mesti boleh. orang lain boleh, aku pun mesti boleh.orang lain boleh, aku pun mesti boleh. orang lain boleh, aku pun mesti boleh.orang lain boleh, aku pun mesti boleh.

tak ada bezanya aku dengan mereka.tak ada bezanya aku dengan mereka. tak ada bezanya aku dengan mereka.tak ada bezanya aku dengan mereka. tak ada bezanya aku dengan mereka.

orang berjaya bukan tak pernah gagal, tapi setiap kali gagal pasti bangkit kembali dengan lebih bersemangat lagi.



 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger