Jom Follow

Rabu, 1 September 2010

cerita bergambar

2 cdm ini tak kurang hebat. sentiasa hadiri kelas. berkongsi kejayaan dengan rakan kongsi. bergurulah dengan mereka kita tak akan rugi.

3 cdm hebat. bergaya dan pantang undur belakang. terus mara menuju puncak. sibuk dengan tugas di AT. jayakan mana yang mahu dijayakan. tolak mana yang mahu bergerak.

bawa lebih ramai rakan anda ke AT. belajar di AT, bikin cepat kaya.jangan malu dan perlu ada sikap berani je. berani berubah dan berani berbeza dengan orang lain.
hebat dan manis senyuman. beraya dengan AT tahun ini. dapat lebih keseronokan dan boleh tambah kawan lagi.
bakal cdm 2010, sentiasa berjuang bersama AT. berani keluar dari zon selesa, berjuang mencipta hidup seperti mana yang diimpikan.berjuang pun bukan seorang diri, tapi ramai-ramai bersama dengan AT. setiap masa bersedia membimbing. sedikan diri je.
ramai juga yang datang semalam terus sign borang. syukur majlis AT berjaya meyakinkan orang yang datang. perubahan mesti dilakukan kalau mahu senang dimasa-masa depan.

cdm di meja pendaftaran. kalut sikit, ramai yang datang. cdm ah hock pun ada semalam. datang beri suntikan semangat. perjuangan belum selesai.
termenung prospek balik atau tak jadi datang. next pulak. tak mengalah dengan orang tak jadi datang. ramai lagi yang bersedia untuk datang, cuma kita belum jumpa lagi je. jangan berhenti buat je.
tak leh masuk dewan.kat luar pun jadilah. dapat sembang dan kongsi masalah dalam meniaga. nak kaya mana boleh macam tu je. mesti kena ujian dulu.
dok tengok apa tu? bingkisan kejayaan AT. hebat dan kena buat juga bingkisan kejayaan pribadi, senang nak berkongsi dengan prospek.tak lama lagi cdm bakal digapai.berjuang selagi terdaya. cabaran sentiasa datang, suka atau tak suka.
CDM Fitri bersama dengan rakan kongsinya. datang dari Penang semata-mata menghadiri majils 'jom dapat duit raya percuma'. "berbaloi" kata mereka. dapat suntikan semangat dan susah nak dapat kat tempat-tempat lain. AT menyediakan ruang untuk berjaya seluas-luasnya.
happy je bang. dapat banyak ke duit raya. dapat sikit atau banyak. itulah rezeki kita semalam. lepas ini selalu-selalulah datang kelas AT. tuntut ilmu menjana pendapatan, dapat lagi banyak.
leader hebat AT. sentiasa bersedia. gempur,gempur.
di lantai pun jadi. dengar sambil makan.
lepas majlis, ada kudapan kuih raya. mana yang sempat ambil. mungkin tak cukup semalam. kedatangan di luar dugaan.
lambaian kemenangan. lambang kehebatan. tanda teruja dengan kehebatan AT.
CDM-CDM pun dapat ke? happy nampak.
berjaya bersama. kaya bersama. senang bersama. sama-sama buat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger