Jom Follow

Ahad, 26 September 2010

Hari terbuka raya.


kek lapis sarawak menjadi sebahagian menu petang tadi. terima kasih Encik Shah. sape-sape nak tempah boleh. call je dia. dah ada kedai lagi tuu.

Syukur pada Allah, majlis jamuan hari raya tadi berjalan dengan lancar sekali. tak hujan. biasanya tiap petang hujan. terima kasih pada yang sudi hadir dan harap tahun depan kita boleh buat lagi dengan lebih meriah lagi, kita tambah lagi gerai-gerainya, lebih mengancam lagi. Asalkan kita masih lagi bersama dan bersatu, membina kekayaan dengan berlandaskan AT181. bukan ikut nasib tapi kitalah yang buat nasib ikut kita.
beratur nak dapatkan kambing panggang. paling laris. siapa yang tak leh makan kambing nak wat guane?

Terharu dibuatnya, ada tetamu nun jauh di sana sanggup datang. Dari Penang dan Kedah sanggup bertandang. Kami tahu bukan sekadar makan tapi ikat/tambah semangat juang bila bertemu dengan ramai tetamu hari ini. banyak cite boleh dikongsi tadi. ada yang dari awal sampai akhir. ada yang makan-makan balik. ada rumah terbuka kat lain pulak.
suasana gerai cdm hj char.
ini pun ada. cepat licin. sedap dan memenuhi selera.
gerai kebab pun tak ketinggalan.
laksa utara dan mee kari. nak makan boleh gi ke masjid seri petaling setiap hari jumaat.
satay, satay, satay!!!

jiran tetangga pun ramai. rakan kongsi semua. terima kasih kerana sudi hadir. pada yang tak sempat datang, lain tahun kena datang. meniaga tetap berjalan terus. jangan ada sangkut lagi. tak ada alasan lagi. ikutlah apa yang dirancang.dibuat dan dilaksanakan oleh AT. tak usahlah nak ikut yang lain. ikutlah cdm yang ramai nii, membantu/membimbing anda meneroka potensi diri anda.
sebelum balik pun sempat lagi bergambar. dah kenyang ke?

Terima kasih juga buat jiran-jiran. Benarkan khemah didirikan depan rumah masing-masing. asa anda semua tak dapat kami balas. Kita sebenarnya saling memerlukan.
cdm kartini dengan jiran sekampung.
suasana sebelum diserbu oleh warga AT. kelas belum habis lagi.
terima kasih cdm fitri, bawa rakan kongsi dari utara.

CDM Ah Hock. sorry. Makanan dah habis. Maggi goreng pun ok. Kena pulak tapai pulut. bikin ceramah lebih 2 jam pada cdm fitri, wan dan aku. makan sambil belajar. belajar jadi kaya dengan cdm kaya dan cdm hebat. tak rugi balik lewat bagi cdm berdua tu. makan dapat,ilmu semakin mantap. pitis pun makin banyak masuk.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger