Jom Follow

Ahad, 30 Jun 2013

VLA: Kongsi Testimoni Terbaru.

Biarlah produk semakin kuat gemanya. Tahniah buat VLA yang tak henti-henti kongsi kebaikan bvsm dan bimbing sesiapa saja yang mahu menjadi usahawan bvsm. Paling utama, seseorang tu mesti berani. Tak boleh takut-takut dengan risiko. Risikonya mudah je. Kawan lari bila tahu, anda tercebur dengan MLM.
Terima Kasih Cdm Roshila...
Ni SS nak share tentang Adik Lya ~ 10 tahun ~dari Kg.Puyut Lahad Datu..
Adik Lya da guna bvsm ni lebih kurang 5bulan..
Masa mula2 jumpa Adik Lya ni sgt2 pemalu..
Xnak bercakap,suka menyendiri,selsema dan batuk silih berganti..

Boleh lihat yg SS upload..
Gambar kudis2 yg agak besar sentiasa ada di kaki Adik Lya..
Alhamdulillah sebulan menggunakan bvsm...
Beransur sembuh dan kini hanya tinggal kesan parut2 saja..
Kata ibunya Adik Lya semakin ceria,banyak cakap dan keletahnya mampu mencuit hati..

Cuba tengok gambar2 SS bersama Adik Lya...comelkan...
# SS sekadar berkongsi sahaja... semuanya dgn izin 

Aku pernah jumpa dengan adik ini semasa hari bio velocity di lahad datu 5 bulan lalu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable