Jom Follow

Selasa, 18 Jun 2013

FF1 & VLA :

Hujung minggu lepas. 
Ada beberapa acara besar yang dijalankan oleh rakan-rakan bisnes ATM181.

Sabtu.

FF1 International adakan sesi bvsm bersama warga Temerloh & Mentakab. Taiko besar FF1, Cdm Fitri & Cdm Ayu turun dari Penang. Dengar-dengar mengaum sakan hari tu. Ramai yang berminat nak cetak duit dengan bvsm. Ada juga yang tak nak cetak duit tapi nak guna kelebihan yang ada pada bvsm. Lepas guna, baru pikir-pikir nak cetak duit ke tidak.

Ini terjadi angkara Dsm Noarlinda bt Mohd Jahari dan suami. Dari gerak tari bisnesnya tak mustahil berdiri di pentas Cdm hujung tahun ini.
Temerloh juga mahu bvsm.
VLA Kuala Lumpur. Bertempat di Pusat Belia Cheras. Program Master Usahawan dilangsungkan. Dapat sambutan hebat, walaupun bertiket. Hampir 100 orang juga yang datang. Teruja nak buat duit dan nak guna bvsm.  Cdm Ah Hock & Cdm Kelvin turun membantu. Program bertujuan nak bangkitkan momentum orang lama dan beri info bisnes dan produk pada orang pertama kali datang.

Cdm Roshila dibantu oleh Cdm-Cdm groupnya berganding bahu menjayakan program ini. Kita tunggu hasilnya nanti. Aku kenal Cdm Roshila, Cdm yang kuat bekerja dan sentiasa kreatif kembangkan bisnesnya. Bukan jenis yang cakap kosong. Cakap dan buat. Dengar-dengar dah ada yang closing pakej.
Master Usahawan anjuran VLA.
 
Ahad
FF1 International berkampung di Perlis pula. Matlamatnya tetap sama. Berkongsi kebaikan bvsm. Disamping mencari kader-kader baru untuk dilatih menjadi usahawan di bawah program bimbingan FF1 International. 

FF1 Internatioanl, makin hebat. Semakin lancar bergerak tanpa gangguan. Dah teragak-agak lagi. Apa yang dipikirkan molek, mereka laksanakan. Tak perlu tunggu keizinan sesiapa lagi. Nampak sangat , FF1 seronok dengan keadaan ini. Dah menanti beberapa calon-calon Cdm tahun ini. 

Ddm Muhammad Syukri & Ddm Tengku, punya angkara sampai ini terjadi. Betul ke?

FF1 bertakhta di Perlis.

Norlida Ghani.
Kuantan.

Ini lagi satu program. Susulan program Jom Heboh minggu sudah. Semasa Jom Heboh, Dsm Norlida, sewa booth. Promote bvsm dan produk-produk Hai-O yang lain. Bila promote, ada yang beli cash. Ada yang kena follow up. Nak minta no hp, agak susah. Jadi buat cabutan bertuah. Jemput datang pada ahad. lepas. Alhamdullilah boleh tahan juga yang datang. Sebelum cabutan bertuah dilakukan. Cdm Kartini sempat tunjukan kelebihan-kelebihan bvsm dan program cetak duit bersama Hai-O.

Apa yang uniknya. Program ini dianjurkan oleh seorang je. Tahniah atas keberanian yang ditunjukan oleh Dsm Norlida.
Antara yang hadir di de rhu beach resort.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable