Jom Follow

Isnin, 29 Oktober 2012

WRY181 Kena Lagi..

Salam.
Bertemu lagi.
Hari isnin.
Ceria sokmo.

Sekarang ni berada di Merz Auto Garage (Puchong).
WRY181 hadapi masalah AC.
Dah 2 hari tak berfungsi.
Hari sabtu, balik KL dalam kepanasan.
Bertolak pula tengahari.
Macam kena bakar.
Bila ini terjadi, nak uji kesabaran aku je.
Nak suruh aku menghargai AC dan merasai kepanasan yang sikit.

Semalam aku x ke mana-mana.
X ada hal sangat.
Hari ini dah sibuk.
Kena repair segera.
Kalau x susah nak bergerak.
Dah sejam lebih, bila nak siap.
Aku pun x tahu.
Harap x banyak & lama sangat.

2 minggu lepas dah repair AC.
Ok sekejap je.....


1 ulasan:

Sociable