Jom Follow

Sabtu, 6 Oktober 2012

Sabtu!!!

Tahniah.
Sape-sape dah ada appt hari ini.
Sape-sape yang belum ada, call bakal prospek. Setkan appt. Kalau tak ruginya anda hari ini. Sabtu masa paling sesuai untuk pulun biz. Terutamanya yang biz secara part time. Boleh buat seberapa banyak appt. Boleh jumpa seberapa ramai prospek.

Jangan takut. Jangan segan nak call. Kita nak berkongsi benda yang bagus. Nak berkongsi sesuatu yang berguna. Semua orang nak/mahu benda yang bagus. Orang tak nak. Mungkin kita punya prentasi kurang boom. Belajar/baiki kelemahan yang ada.

Orang tak nak. Fenomena biasa dalam mlm. Orang baru kena. Orang lama pun kena. Tak ada yang boleh lepas. Ibarat lauk saja. Tak ada lauk, tak sedap hidangan.

Ada yang nak bersama dengan keluarga. Ok juga. Bawa jalan-jalan. Ketika jalan tu, jangan lupa bawa senjata. Mana tahu jumpa musuh. Musuh nak cepat. Dah tak sabar nak tahu. Kalau tak bawa senjata. Rugi besar. Kita tak tahu bila kita akan jumpa prospek seterusnya. Apa yang boleh kita buat ialah bersedia dengan tool setiap masa. Bukan payah pun. Nak seribu daya. Tak nak seribu dalih.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger