Jom Follow

Khamis, 11 Oktober 2012

Tiket Dah Beli; Gomo Kelate Gomo.

Esok mainnya.
Hari tiket dah jual.

Esok mainnya.
Dah ramai orang berbiz.

Aku pun dah beli tiket.
Tengahari tadi aku pi.
Aiman & Baby ikut sekali.
Belum ramai lagi yang beli.
Tak payah beratur.
RM15 sahaja.

Dengar-dengar.
Ramai yang beli tiket tu penyokong Kelate.
Penyokong Selangor .
Aku tak berapa pasti.
Kami dah ada tiket. Anda bila lagi? Jangan lewat sangat. Nanti habis pulak. Ulat jual, harganya berganda-ganda.
Stadium Shah Alam jadi medan pertarungan semi final ke-2 esok. Tak ramai yang beli tiket. Kerja kot. Tunggu lepas kerja nanti.
Booth telah dibuka...Dah boleh buat duit. Beli tiket, beli jersi. Pakai esok malam.
Hanya 1 kaunter tiket dibuka. Tak apa. Belum ramai beli tiket..
Pegang Piala FA 2012.
Kreatif ambil peluang. T-shirt Red Warriors. Warna hitam. Lain dari yang lain.
Dah dapat jersi. Dah boleh balik. Tunggu datang petang esok. Aiman dah susah hati. Nak datang dengan keta apa?
Harap menang.
Harap main ok.
Harap score.
Harap lasak menyerang.
Semangat nak tengok kat stadium.
Malas nak melangut depan TV.
Bosan dengan pengulas bola tu..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable