Jom Follow

Rabu, 10 Oktober 2012

Aku Gi Library Selangor!

Sibuk biz.
Bagi masa untuk diri.
Menelaah buku di Library Selangor.
Isnin dan selasa aku bertumah kat situ.
Ghalib dok baca buku 'Tengku Menteri'.
Hari ini pun belum habis lagi....

Aku ghalib dengan buku...
Harap bersahabat dengan buku akan kekal lama. Susah nak dapat, bersahabat dengan TV mudah lekat. Kena selalu bawa ke Library gamoknyo. Doa-doa agar minat akan lahir dari dalam dirinya.
Akibat kekenyangan, sampai tertidur..Foto ni aku snap lepas makan tengahari.
Biz full time.
Boleh susun jadual kerja.
Ikut kesesuaian dengan situasi sendiri.
Sekarang ni Aiman cuti.
Kelasnya terlibat dengan peperiksaan.
Jadi Aiman akan ada kat rumah.
Jadi aku kena teman dia.
Jadi kalau kat rumah Aiman laan TV.
Jadi bawa ke sini, agar dia layan buku 3,4 jam dulu.
Nak layan TV pun, nanti petang....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger