Jom Follow

Jumaat, 30 Disember 2011

Lensa Cap Ayam.

Lensa cap ayam.
Sekadar untuk kenangan di hari tua.
Makan jangan tak makan. Biar sakit, asalkan masih boleh isi. Isi jangan x isi. Balik rumah, nanti menyesal. Asalnya tadi tak nak makan. Saja singgah kat gerai ini. Nak beli buah potong saja. Tapi hari ini tak ada pulak. Jadi terbau nasi briyani. Terus lapar. Itu yang melantak juga, walaupun dah kenyang...hi!hi!hi! Semalam dah kena kat JM Bariani House. Jaga sikit makan tu Mat Din. Kamu tu ada penyakit....

Penjual Kebab. Sedang ralit dok toreh daging..Aku pernah beli dan makan. Tapi rotinya sedikit keras. Kurang enak. Itu dulu, hari ini aku tak beli. Mana tahu dah sedap. Dia ni pekerja kat sini.

Berbekam. Buang darah kotor. Baik untuk kembali sihat. Baik untuk kembali bertenaga. Tapi kena lakukan sekitar tangga masjid...carilah tempat lain. Masjid x boleh berniaga. Tak kan itu pun tak tahu. Doklah kawasan orang-orang meniaga. Baru orang tak kata...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable