Jom Follow

Rabu, 21 Disember 2011

Galaxy y.

Pagi tadi.
Breakfast kat Jabatan Pertanian Serdang.
Lewat ke sana.
Jam 10 pagi baru sampai sana.
Bukan apa,
pagi2 dok relax2,
 sembang2,
santai2 kat rumah.
Tapi sempat lagi.
Mee sup memang pilihan utama aku.
Itu je yang aku makan setiap kali ke sana.
Kalau nak cuba, boleh gi.
Lagi baik, belanja aku sekali.

Balik.
Singgah kat UPM dulu.
Ada Road tour oleh samsung.
nak promote hp baru.
Samsung Galaxy y.
Harganya RM499 sahaja.

Sungguh-sungguh promote. Baru ramai orang tahu. Lebih ramai yang tahu kelebihannya. Baru laku. Baru laju. Baru ok. Lebih gempak. Tadi siap ada hip hop lagi.

RM499. Nak beli. Tak nak tak payah beli. Beli hari ini, esok keluar yang lagi canggih. Beli hari ini RM499, dua bulan lepas tu harga dah jadi RM200. Lebih baik tunggu dulu. Lambat pakai, tak jadi masalah. Tak kuno pun kita. Dok kejar kecanggihan hp pun sampai bila. Gunalah apa yang sedang pakai sekarang, kecualilah dah hilang ke, rosak ke...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable