Jom Follow

Isnin, 12 Disember 2011

x ketandusan demo2.

Sahabat Blog.
Sahabat Biz.
Dah maghrib.
Cepatnya masa bergerak.
Rasa baru solat asar je.
Dah Maghrib pulak.
Sat lagi nak keluar.
Ada demo malam ini.
Ada 2 prospek malam ni.
Appt dibuat oleh rakan niaga.
Jadi kami tak tahu lagi siapa prospek yang nak jumpa.
Tempat je yang kami tahu.
Kat tempat biasa. Kat gerai burger. Di Alam Megah.
Tempat aku tahu, nama spesifik tak berapa pasti.
Ok, asalkan kami tahu tempat itu.
Tempat itu, tempat ooong.
Kalau appt kat situ, insyaalah ok.
Cepat pulak urusan dokumennya. result pun ok.
Mungkin prospek, rakan niaga dah pilih2.
Dah pilih mana yang ok sahaja.
Bukan main redah sahaja.
Selain demo, ada juga borang nak serah malam ini.

syukur. 
semakin laku biz.
semakin lancar.
semakin ligat.
semakin syoook berniaga.
semakin ramai pilih untuk bersama kami.
tak ketandusan demo kami.
sibuk tak ada hal.
sibuk tanda masuk banyak.

hari ini hanya 1 demo. 
mungkin cuti kot.
biasanya 2,3 demo sehari.
tak apa, esok pulun lagi.
esok pastikan ada appt lebih banyak.
jangan cepat puas hati.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable