Jom Follow

Rabu, 21 Disember 2011

Semalam Punya Kelas.

Sahabat Blog.
Sahabat Biz.

Semalam.
Selasa.
20/12/2011.

Kelas BOP.
Diadakan seperti biasa.
Tapi dengan semangat luar biasa hebat.
Tapi dengan keghairahan yang luar biasa.
Tapi dengan passion yang luar biasa.
Mahu ubah kehidupan.
Biasa-biasa kepada kehidupan luar biasa.

Cdm Haryati menjadi kemudi kelas malam tadi. Bersemangat. Celotehnya menyuntik semangat juang untuk terus berikhtiar menuju kehidupan impian. Kehidupan lebih bercahaya. Kehidupan yang sedikit kesulitannya. Kehidupan penuh warna-warni. Ikut saja landasan yang dah terbentang. Follow sahaja. Pasti sampai. Kalau tak sampai, hanya lambat sahaja. Bukannya tak sampai langsung. Kalau berhenti, sah-sah tak sampai. So jangan berhenti. Jangan rehat terlalu lama. Jangan leka terlalu lama. Kos kelangsungan hidup semakin meningkat.
Cdm Hanim. Baru balik bercuti bersama keluarga di Singapura.  Pendidikan berterusan diamalkan di Akademi Taipan181. Leader ke. SM ke, SSM ke, DSM ke, CDM ke. Tetap belajar untuk jadi lebih hebat lagi.
Cdm Jai. Kenapa pilih Akademi Taipan181? Prinsip jaya dan menjayakan diamalkan di Akademi Taipan181. Tak ada tipu-tipu. Tak ada agenda tersembunyi. Telus dan jelas MPnya. Bimbangan berterusan. Ilmu cukup penting demi kelangsungan biz bersama Akademi Taipan. Perkongsian ilmu berlaku bila-bila masa sahaja.
Aku kena biz, Hai-O bersama Akademi Taipan181. Peningkatan kos kehidupan terutamannya belanja sekolah anak-anak meningkat begitu cepat. Persiapan untuk 2 anak, bisa cecah RM1000. Banyak tu. Belum sesi persekolahan bermula lagi. Buku tu nak beli. Buku ni nak kena ada.

Datang kelas boleh hilang stress. Hilang penat. Enjoy.

Tak jemu datang kelas. Tambah ilmu. Tambah masyuuuk. Follow upline yang juga teman sekampung ternyata berbaloi-baloi. Follow orang yang betul. Follow orang berjaya. Follow orang tak berhenti cipta kejayaan.
Setia dengan Akademi Taipan181. Ribut ke, taupan ke, gempa bumi ke, tsunami ke. Kelas tetap datang. Kutip semangat. Kaut ilmu. Lepas tu share pulak dengan rakan kongsi.

Ilmu sentiasa dikongsi. Baru boom biz. Kat sini pun ada ilmu yang ditransfer.
Semalam juga, rakan niaga yang lama tak datang pun datang.
Syukur sangat-sangat, mereka masih sayangkan akademi taipan181.
Masih mahu dibimbing oleh akademi taipan181.
Mahu kaya, cara akademi taipan181.
Mahu senang, cara akademi taipan181.
Kesibukan tugas, sedikit merencat perjalanan biz mereka.
Sekarang ni dah bebas dari ikatan kerja.
Dah boleh sambung semula perjuangan.
tangan dihulur, bersambut, ayuh terus bergerak.
anda akan dibimbing...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable