Jom Follow

Jumaat, 16 Disember 2011

Madu Yemen Power??

 Solat Jumaat kat Masjid Sri Petaling.
Jam 12 dah ke sana.
Ingatkan nak melantak nasi.
Tak jadi, sekadar makan buah sahaja( nak kurus).
Dalam pada itu, terjumpa kawan lama.
Lepas grad terus tak jumpa.
(sebenarnya belum grad dah tak jumpa)
Tak sempat nak sembang lama.
Dia nak makan. 
Jadi sekadar bagi kad kat aku jelah.
Bakal jutawan atau dah jutawan.
Itu aku tak tahu. Katanya buka syarikat sendiri.
Apa-apa pun asalkan hidup senang.
Ni pulak madu.
Dijual digerai Sri Petaling.
Madu Yemen beb...
(terkenal di dunia arab)
RM60 sebotol.
Kat Jusco Seri Kembangan semalam RM80 sebotol.
Tapi kalau nak madu-madu lain murah je.
Ini Madu Yemen.
Nak tahu, boleh cuba....
dah kena panas cuping telinga....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable