Jom Follow

Sabtu, 17 Disember 2011

Buku/Majalah/HP Baru/Demo


Sahabat Blog.
Sahabat Biz.

Hari sabtu.
Hari ini, kami sekadar ke IOI. 
Demo x ada hari ini.
Lepas solat zohor tadi.
Ingatkan ada demo, 
tapi ditunda esok pulak.
Harap esok boleh jumpa, dan x tunda-tunda lagi.
Lambat jumpa, lambat urus dokumen, lambat aprove,
lambat masuk duit, lambat punch pulak.
Silap-silap bulan depan.
Rugi kalu jadi gitu. Lambat mulakan langkah biz.
Lambat sampai ke puncak.

Anak-anak pun ikut.
Nak main bowling. Tak sempat.
Nak cepat. Lepas asar ada kawan-kawan Cdm nak datang rumah.
Reunionlah katakan, walaupun 3,4 keluarga sahaja yang akan datang.
Kawan-kawan sepengajian dulu. Dah lama x bertemu. Dah lama tak bertemu mata.

Aku macam biasa.
Cari buku dulu.
Popular...
Sebuah dua. Cari buku terbaru.
Beberapa buah lagi buku baru.
Sabar dulu, baca yang beli hari ini dulu.
Esok gi beli lagi.
Anak Apak; Subky Abdul Latif. Majalah GLOBE A.
Sambil tunggu Cdm dan anak-anak selesai urusan mereka.
Aku bertapa bersama buku tu, kat McD.
Lupa dunia seketika. Sedang ralit berbicara dengan Subky Abdul Latif.
Betul-betul menarik. Rasanya malam ini akan dihabiskan juga.
Ini pun tak sabar nak teruskan pembacaan.
hi!hi!hi!

Kena sambung kat rumah pulak. Baca serta tonton bola. hi!hi!hi!
 Anak-anak pulak lain cite.
Ikut Cdm Kartini.
Aiman sibuk nak beli HP.
(hp terjatuh dlm toilet)
Adik pun nak juga.

Aiman punya. Beli pakai duit sendiri. Berdikit-dikit simpan duit elaun mingguan.
 Nak yang canggih-canggih.
Anak zaman sekarang.
Tak bagi beli, seminggu monyok.
Tengok muko pun serabut.
Bagi belilah juga..
Baby pun nak. Inilah dulu. Lagi pun elaun mingguan belum dapat lagi. Dapat pun tak pandai menyimpan lagi.
 Hari ni x ada demo.
Esok dah ada.
2,3 appt.
Syukur. 
Perjalanan dalam biz ini masih hebat.
Malah semakin kemah. Semakin menjadi-jadi.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable