Jom Follow

Ahad, 11 September 2011

Hari ini 1


Hari ini. Sabtu yang dah berlalu.
  1. Pagi-pagi lagi dah ke Kajang. Cari makan. Nasi belauk, gulai serati, akok, pulut pagi dan macam-macam lagi.
  2. Ziarah raya rumah Dsm Hanif. Dekat-dekat situ juga. Tak pernah gi, tadi sempat ke rumah. Aku dijamu dengan nasi lemak. simple tapi mengancam. Mengajar kat SMK Bukit Jalil. Kaunselor. 16/9/2011 dah pindah ke Putrajaya.
  3. Gi kelas WAB. Aku sempat habiskan buku tulisan Affifudin Omar. 'Paradoks'. Bawa baby skali. kasihan. Dah pagi-pagi lagi siapkan diri. Tak tahu nak gi mana. Jadi aku ajak ikut.
  4. Tengaharinya. Belasah di Restoran Cina Al-Munawarah. Join sama. Cdm Aida, Cdm Inda, Dsm Ag.
  5. Balik rumah. Rehatkan diri. Tidurkan.
  6. Cdm Jai dan Cdm Yati. Datang rumah. Ziarah raya.
  7. Tengok bola. Kelantan VS Johor Fc. Nasib baik menang. Kalau tak kempunan. Dok melangut depan tv. Tinggalkan buku yang sepatutnya aku habiskan.
  8. Makan maggi. Lapar. Malas nak keluar. Melantaklah apa yang ada. Mudah-mudah je asalkan kenyang. Asalkan sampai pagi esok.
  9. Layan bola sekejap. Stoke vs Liverpool. Liv kalah.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable