Jom Follow

Isnin, 12 September 2011

Garam Buluh....

Jom berjaya...

Garam Buluh Hai-o, untuk minum. Telah jadi amalan aku. 1 paket 1 hari. Terutamanya pagi-pagi semasa perut kosong. Kerap kali sebelum solat subuh aku minum. Tak sampai 15 minit, akan ke kamar kecil. Buang dulu, selepas itu solat subuh dengan selesa. kadang2 2 paket. 1 pagi dan 1 paket malam. Aku meminumnya untuk membantu mengatasi diabetes. Alhamdullilah semakin baik. Tak rasa letih.
Garam Buluh Hai-o, untuk memasak. Tukar kepada garam buluh hai-o. Garam biasa tu bersifat asid tetapi garam buluh hai-o, bersifat alkali dan punyai 76 minerel yang diperlukan oleh tubuh kita. Kajian telah dibuat oleh Midwest Laboratories Sdn Bhd. Tang ni, maid aku kadang-kadang guna, kadang-kadang tidak.
Kat bawah ini ada beberapa rujukan pasal garam buluh. Semuanya lebih kurang. Datang dari Korea dan dibakar dalam buluh. Lepas tu berjela-jelalah cite kebaikan garam buluh. Paling penting guna dan amalkan setiap hari. Dah baca blog orang hai-o, aku syorkan gunalah yang hai-o keluarkan. itu saja. nak beli, guna keluaran syarikat lain pun ok. asalkan jadikan amalan berterusan dan kesihatan (Insyaalah) tip top.

http://garambuluh.blogspot.com/
http://www.hk3.com.my/templates/m_testimonial.htm
http://garambuluhenterprise.blogspot.com/
http://www.worldwellness.com.my/cgi/replicate/r_load.php?id=&pg=_r_produk_lain_air_Rx-Salt&t_language_id=bm&lg=bm&rp=&tp=


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Sociable