Jom Follow

Jumaat, 3 Jun 2011

Safira Club- 4/6/2100


beberapa foto yang sempat aku rakamkan semasa aku ke safira club pada rabu lalu.
dah sebulan aku tak ke sana.
jadi rabu lepas aku dan cdm muhammad razali ke sana.
pergi berdua sahaja. mesti pergi sebab dah lama tak bertemu mata dengan orang safira club.
pergi sebagai tanda sokongan buat semua. 
bukan nak mengajar pun. sekadar tunjuk muka dan kutip ilmu dari mereka.
aku berguru dengan semua orang.
1 ilmu yang aku dapat dah cukup bagus, setiap kali aku ke sana.
sebenarnya mereka dah hebat.
mereka dah kuat. mereka dah pandai. mereka dah tahu apa nak buat. setiap kali kelas penuh.
prospek baru pun ramai. ini tandanya mereka buat kerja.
bila dah jumpa, untuk lebih yakin lagi, mereka jemput prospek datang kelas. tengok dengan mata sendiri. ramainya orang yang dah berjaya dan lihat kesungguhan akademi taipan  berusaha menjayakan siapa yang mahu dijayakan. dengar sharing usahawan berjaya. boleh bertemu dengan leader-leader hebat yang bersedia berkhidmat menjayakan mereka.
Cdm Muhammad Razali sedang bentangkan MP pada goupnya yang datang dari kedah perlis. ini untuk lebih jelas lagi. kelihatan juga cdm fitri sedang bersemuka dengan prospek rakan niaga baru.
ddm din, tanpa jemu dan penat. call,buat appt, jumpa dan bawa kelas. cdm pasti ku gengam.
suasana mengujakan di safira club.
rugi sangat-sangat kalau aku tak ke sana.
penat, letih dan mengantuk tolak tepi. demi janji untuk ke sana setiap minggu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger